خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

تولید محتوا و تأثیرگذاری باعث ماندگاری رسانه‌ها و خبرنگاران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۶۲۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تنها رسانه‌ها و خبرنگارانی می‌توانند ماندگار باشند که دارای تولید محتوا و تأثیرگذار باشند، گفت: در این مدت تلاش کردیم که رسانه‌ها تحت لوایح قانون بوده و قانون‌مند عمل کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی در نشست رئیس فراکسیون مطبوعات، رسانه ملی و فضای مجازی مجلس شورای اسلامی با جمعی از مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در گیلان، با اشاره به اینکه از سال ٩٣ در زمینه رسانه به حوزه کمی و کیفی بیش از گذشته توجه شده است، افزود: معتقدیم که کیفیت از دل کمیت بیرون می‌آید.

وی با بیان اینکه تنها رسانه‌ها و خبرنگارانی می‌توانند ماندگار باشند که دارای تولید محتوا و تأثیرگذار باشند، گفت: در این مدت تلاش کردیم رسانه‌ها تحت لوایح قانون بوده و قانون‌مند عمل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ١٥٨ پایگاه خبری و ٢١٣ نشریه مکتوب دارای مجوز در این استان فعالیت می‌کنند، بیان کرد: گیلان از نظر تعداد رسانه‌های مکتوب و مجازی، رتبه پنجم را در کشور دارد.

وی با بیان اینکه از نظر تعداد روزنامه و همچنین نشریات چاپی رتبه هفتم کشور را داریم، افزود: گیلان پس از تهران و آذربایجان شرقی، در جایگاه سوم کشور از نظر تعداد پایگاه‌های خبری قرار دارد.

فاضلی با اشاره به اینکه در این سال‌ها تلاش شده به حوزه فعالیت پایگاه‌های خبری بیش از سایر حوزه‌ها توجه شود، تصریح کرد: سرعت عمل انتقال اخبار در میان رسانه‌های فعال در استان گیلان بسیار بالا است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به تولید محتوا در سطح رسانه‌های استان گیلان، ادامه داد: در این حوزه به دنبال ایجاد یک نهضت هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه در مجموع رسانه‌های استان نیازمند حمایت هستند، افزود: در این حوزه مجلس می‌تواند با قانون‌گذاری به فعالان حوزه رسانه و خبرنگاران کمک بسیاری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز