خبرگزاری کار ایران

صورت‌های مالی شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۵۴۱

با انتشار صورت‌های مالی پنج هلدینگ و شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری گام سوم سامانه شفافیت این صندوق عملیاتی شد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: در راستای اجرای سامانه شفافیت در صندوق بازنشستگی گام سوم این سامانه روز سه شنبه ۱۵ مردادماه ۹۸ در سایت cspf.ir منتشر و در اختیار عموم قرار گرفت.

گزارش صورت‌های مالی شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری، شامل گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، بخش صورت‌های مالی اساسی تلفیقی گروه مانند ترازنامه تلفیقی، صورت سود و زیان تلفیقی، گردش حساب سود (زیان انباشته تلفیقی)، صورت جریان وجوه نقدی تلفیقی و همچنین بخش صورت‌های مالی اساسی شرکت مانند ترازنامه، صورت سود و زیان، گردش حساب سود زیان انباشته و صورت جریان وجوه نقد و سایر اطلاعات مرتبط است.

پیش از این در قالب گام اول سامانه شفافیت، انتشار مدارک تحصیلی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی و هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه آن و در گام دوم، انتشار دریافتی ماهانه این مدیران عملیاتی شده بود.

صورت‌های مالی شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری در این لینک قابل دیدن است:

https://cspf.ir/Transparency.aspx

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز