خبرگزاری کار ایران

ثبت اطلاعات 2317 بهره بردار البرزی در سامانه جامع کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۵۰۲

اطلاعات ۲ هزار و ۳۱۷ نفر از بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان البرز در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز روز شنبه با اشاره به اینکه سامانه جامع پهنه‌بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی در راستای قوانین افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و رفع موانع تولید ایجاد شده است، افزود : هدف از راه‌اندازی این سامانه به روزرسانی آمار پایه بخش کشاورزی و دستیابی به اطلاعات دقـیق بهره‌برداران در همه زیربخش‌ها مانند زراعت، شیلات و آبزیان، دام و طیور، باغبانی و صنایع کشاورزی است.

 وحید یوسفلی گفت: تاکنون اطلاعات پایه کشاورزی در قالب ۹ پهنه تولیدی توسط کارشناسان مسئول پهنه‌های این شهرستان وارد سامانه شده است.

یوسفلی تصریح کرد : در حال حاضر ارائه برخی خدمات مانند خرید تضمینی گندم از کشاورزان، توزیع انواع نهاده ها و تسهیلات براساس اطلاعات ثبت شده در  سامانه جامع پهنه‌بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی انجام می‌شود.

هم اینک اطلاعات بیش از ۶۹ هزار و ۶۵۰ بهره بردار بخش کشاورزی استان معادل ۹۰ درصد اطلاعات بهره برداران بخش کشاورزی قزوین در سامانه جامع پهنه بندی مدیریت داده های کشاورزی ثبت شده است.

 اطلاعات دقیق از بهره‌برداران و کشاورزان، جریان خدمات رسانی به بهره برداران بخش را تسهیل کرده و همه خریدهای تضمینی و طرح های آمارگیری کشاورزی را تسریع می کند.

شهرستان البرز با مرکزیت الوند در ۱۵ کیلومتری شهر قزوین واقع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز