خبرگزاری کار ایران

تقدیر از بانک رفاه به عنوان حامی حوزه سلامت در جشنواره ملی صنعت سلامت محور کشور

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۴۰۲

در سومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور کشور که با حضور مسئولان عالی رتبه نظام سلامت کشور، رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و عضو هیأت مدیره بانک برگزار شد، از بانک رفاه به‌ عنوان بانک حامی حوزه سلامت کشور تقدیر به‌ عمل آمد.

به گزارش ایلنا، فرشید فرخ نژاد عضو هیأت مدیره بانک رفاه در این جشنواره، طی سخنانی با تأکید بر اینکه حمایت از حوزه سلامت یکی از اهداف راهبردی بانک رفاه محسوب می‌شود، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های ویژه‌ای که از ابعاد ریالی و ارزی در اختیار بانک رفاه است، در خدمت و همراه حوزه سلامت کشور هستیم و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم.

وی در ادامه به تشریح عملکرد بانک در حوزه‌های مختلف پرداخت و خاطرنشان ساخت: بانک رفاه از گذشته تاکنون و به دلیل ماهیت سهامداری آن و ارتباط نزدیک با سازمان تأمین اجتماعی، تعامل تنگاتنگی با حوزه سلامت داشته و همواره به این ارتباط مفتخر بوده است.

فرخ نژاد تصریح کرد: بانک رفاه به‌ عنوان یک بانک اجتماعی به تمام بخش‌های کشور خدمات ارائه می‌دهد، اما حوزه سلامت شریک راهبردی این بانک محسوب می‌شود و در اولویت برنامه‌ها و اقدامات قرار دارد.

گفتنی است، بانک رفاه در این جشنواره ملّی که با هدف شناسایی، پایش و دسته‌بندی صنایع مرتبط با توجه به میزان رعایت اصول سلامت در تولید محصولات و خدمات و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای تولید محصولات و خدمات سلامت محور برگزار شد، ضمن تبلیغات محیطی، با ارائه خدمات و محصولات سلامت محور، حضوری مؤثر داشت.

در خاتمه این رویداد لوح و تندیس زرین سومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور به بانک اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز