خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

بانک‌ها موتور محرکه بخش توسعه‌ای استان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۶۴

بانک‌ها موتور محرکه بخش توسعه ای استان هستند و این جایگاه بسیار مهم است و استان به این مدیرتی نیاز دارد.

ایلنا: استاندار قزوین گفت: بانک‌ها موتور محرکه بخش توسعه‌ای استان هستند و اینجایگاه بسیار مهم است و استان به این مدیریتی نیاز دارد.
به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین؛ «مرتضی روزبه» صبح امروز در جلسه شورای بانک‌های استان با بیان این مطلب افزود: هیچ نهاد، سیستم و ارگانی را نمی‌توانیم جایگزین این شبکه کنیم و خوب کار کردن این سیستم باعثخروجی خوب در توسعه و بد کار کردن این سیستم باعثخروجی بد برای توسعه استان خواهد شد.

وی افزود: مدیران بانک‌ها بایستی بطور مستمر بر سیستم مالی نظارت داشته باشند زیرا برای این سیستم این یک امر مهمی است و تا آخر یعنی بخش تولید نیز اثرگذار خواهد بود.

استاندار افزود: فعال به روز بودن و با نشاط بودن این سیستم در بخش فنی صنعت و در بخش مدیریت کیفیت و حوزه کشاورزی نیز اثرگذار است و نظارت بر مستمر سیستم بانکی باعثخوش آشنایی این سیستم و بخشی از این اعتماد سازی به شبکه و بخش دیگر نیز به رضایت مردم بر می‌گردد.

وی افزود: باید این سیستم به حد اعلای سلامت برسد و ما حتی شاهد کمترین تخلف در آن نباشیم.

روزبه الکترونیکی کردن بخش سیستم بانکی را بسیار مهم برشمرد و در ادامه افزود: مدیران این بخش درخصوص الکترونیکی کردن خدمات بانکی به مردم حداکثر تلاش را داشته باشند تا مردم کلیه خدمات بانکی خود را غیر حضوری انجام دهند و این امر اگر توسط بانک‌ها انجام شود و در سایر مدیریت‌های بخش شهری نیز اثرگذار خواهد بود.

وی درخصوص معوقه‌های بانک‌ها نیز افزود: مدیران بانک‌ها درخصوص برگشت معوقه‌های بانک‌های استان بایستی با تشکیل جلسات به یک راهکار کار‌شناسی واحدی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز