خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک مطرح کرد؛

آخرین وضعیت بازگشت مدیری، عطاران و فتحی به صداوسیما و سریال‌های سلمان فارسی و حضرت موسی(ع)

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۳۹۵

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما از مذاکره با رضا عطاران، مهران مدیری و حسن فتحی برای بازگشت به صداوسیما خبر داد.

 به گزارش ایلنا، غلامرضا الماسی (مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک) صبح امروز (شنبه 19مرداد) در برنامه سلام صبح بخیر حضور داشت. او در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی برای سریالهایی که به برند تبدیل می‌شوند از نظرمالکیت حقوقی رخ می‌دهد، گفت: بحث مالکیت معنوی پیچیده است. به هر حال تمام تولیدات تلویزیون از 0 تا صد برای تلویزیون است و برندها در حوزه مختلف از جمله عروسک، کاراکتر، قصه و داستان متعلق به تلویزیون است و اگر جایی بخواهد از آنها استفاده کند قطعا تلویزیون است.

الماسی درباره تولید نسخه سینمایی پایتخت خبر داد: چنین مواردی طبیعتا به درخواست عوامل تولید اتفاق افتاده اما مجوز باید از سوی سازمان باشد. صحبت‌هایی درباره تولید نسخه سینمایی پایتخت شده اما جمع بندی نهایی انجام نشده است و فعلا چیزی قطعی نیست.

وی درباره اینکه آیا نسخه سینمایی سریال پژمان یا تولید اثر «خوب بد جلف» که برگرفته از کاراکترهای تلویزیونی بودند، با مجوز تلویزیون بوده است، تاکید کرد: درباره برخی از این آثار مراحل اداری انجام شده است و با مجوز تلویزیون این مسیر جلو می‌رود. برخی مواقع هم مرز تشخیص این موضوع دشوار است. درباره «پژمان» در جریان جزییات نیستم.

الماسی درباره پروژه‌های الف ویژه خبر داد: سه سریال الف ویژه «سلمان فارسی»، «موسی» و «سرزمین کهن» را داریم که در مراحل پیش‌تولید است. بین الف ویژه‌ها الف فاخر هم داریم که شهید باکری و 14 کار دیگر جزو الف فاخرها هست. تفاوت الف ویژه با الف فاخر از حیث هزینه و پروداکشن است و سریالی که دوران پس از اسلام را پوشش بدهد پروداکشن و هزینه‌هایش خیلی متفاوت با آثاری است که قبل از این دوران را دربرمی‌گیرد.

وی یادآور شد: «موسی» و «سلمان» در مرحله پیش تولید هستند. حال جمال شورجه رو به بهود است و از نظر حافظه مشکلی ندارد. فیلمنامه هر دو سریال کامل است و امیدواریم سلمان از اواخر پاییز کلید بخورد. درباره بازیگران قرار شده فعلا خبری ندهیم.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک درباره مذاکره با چهره هایی چون مهران مدیری، رضا عطاران و حسن فتحی برای بازگشت به تلویزیون خبر داد: مجموعه دوستانی که از تلویزیون به سینما کوچ کرده اند اگر در چارچوب و قواعد مالی اعتباری و محتوایی فعالیت کنند مانعی برایشان وجود ندارد. از افرادی که اشاره شد، با رضا عطاران صحبت شده، فتحی هم کاری را قرار شد در مرحله پیش تولید پیش ببرند اما فعلا درگیر کارهای دیگری شده‌ و نرسیده‌اند. به هر حال تمام این افراد ظرفیت سینما و تلویزیون هستند و مرزبندی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز