خبرگزاری کار ایران

نجفی در بازدید از دفتر ایلنای قزوین:

خبرگزاری ایلنا در پوشش اخبار حوزه روستایی فعالانه عمل کرده/ لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۰۵۸

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین گفت: خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین همواره در کنار این اداره کل بوده و در پوشش اخبار حوزه روستایی فعالانه عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اکرم نجفی در دیدار با سرپرست خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین و خبرنگاران این خبرگزاری به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران در انعکاس مشکلات و مسائل روستاها به گوش مسئولان می‌توانند تاثیر بسزایی داشته باشند و لازم است اطلاع‌رسانی در زمینه توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های روستاها به نحو احسن صورت گیرد.

وی افزود:استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های روستاهای‌استان قزوین مهجور مانده و لازم است از ظرفیت‌های روستاها به نحو مطلوب استفاده شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین ادامه داد: 80 درصد اعتبارات دهیاری‌ها در زمان دولت یازدهم و دوازدهم تخصیص یافته و در زمینه عمران و آبادانی روستاها اتفاقات خوبی رقم خورده است.

نجفی اضافه کرد: بهره‌مندی روستاها از بسته‌های حمایتی در زمینه اشتغال و تولید در قالب تسهیلات برای طرح‌های تولیدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: آمار نرخ بیکاری در سه ماهه نخست امسال 6 درصد کاهش داشته که بخش اعظمی از کاهش به دلیل پرداخت تسهیلات یارانه‌دار به واحدهای کشاورزی، صنعتی، خدماتی و گردشگری در روستاها بوده است.

این مسئول اذعان کرد: جذب سرمایه‌گذاری برای بهر‌گیری  از ظرفیت روستاها حائز اهمیت است و می‌تواند در زمینه تولید و اشتغال موفق عمل کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین افزود: خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین همواره در کنار این اداره کل بوده و در پوشش اخبار حوزه روستایی فعالانه عمل کرده است.

نجفی از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های عشایری و روستایی استان قزوین در حوزه خدماتی، کشاورزی و صنعتی در تهران خبر داد و گفت: در این نمایشگاه، طرح‌های اشتغال روستایی استان قزوین و طرح‌هایی که از بانک سینا تسهیلات دریافت کرده‌اند، به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز