خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اعتراض به رای صادره شده برای فینال جام حذفی/ نهایی‌شدن انتقال امتیاز لیگ یک به داماش

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۰۱۱

مشاور حقوقی داماش گیلان گفت: مستندات و دفاعیات باشگاه در خصوص رای صادر شده برای فینال جام حذفی طی لایحه دفاعیه تقدیم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شد و در حال حاضر در نوبت رسیدگی قرار دارد.

فرهاد خراسانی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رشت در خصوص نحوه حضور داماش در لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: پس از اینکه با ناداوری مشهود ، داماش برای دومین فصل از صعود به لیگ یک باز ماند، از نظر روحی و روانی حضور مجدد این باشگاه برای مسابقات لیگ دو خیلی سخت و عذاب آور بود .

وی گفت: پس از اینکه تمام ارکان فدراسیون و کلیه کارشناسان به اشتباه داوری دیدار نیروی زمینی اذعان داشتند حاجی پور مصمم شد که شرایط حضور داماش گیلان را در لیگ یک فراهم کند.

خراسانی افزود: بدین ترتیب وارد مذاکره جدی با مدیر عامل کارون اروند خرمشهر شده و قراردادی منعقد شد که در این بین ناهماهنگی هایی به وجود آمد که برای رفع آن نیاز به زمان بیشتری بود که در مجموع این اتفاق یعنی انتقال رسمی امتیاز لیک یک باشگاه کارون اروند خرمشهر به داماش گیلان مورد توافق طرفین قرار گرفت و این فعل و انفعالات در فدراسیون و در تاریخ 16 مرداد ماه جاری به رسمیت شناخته شده و ثبت شد.

مشاور حقوقی باشگاه داماش گیلانیان با بیان اینکه در روند انتقال امتیاز کارون اروند خرمشهر چنانچه استمرار پیگیری ها و مداومت حاجی پور و الطافی نبود به هیچ وجه این مهم صورت نمی‌گرفت، گفت: در این بین رئیس هیات فوتبال استان الماسخاله و جعفرزاده نماینده مردم رشت نقش مهمی داشتند و شخصا شاهد حمایت های نماینده رشت در تحقق این انتقال بودم.

خراسانی در خصوص پرونده محرومیت و جرایم نقدی چند تن از اعضای تیم داماش در خصوص دیدار با نیروی زمینی تهران و همچنین دیدار فینال جام حذفی با بیان اینکه این پرونده منجر به محرومیت اسماعیل حاجی پور و محمد مهدی الطافی شده و مورد اعتراض باشگاه قرار گرفته است خاطرنشان کرد:مستندات و دفاعیات باشگاه در قالب لایحه دفاعیه تقدیم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شد و در حال حاضر در نوبت رسیدگی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز