خبرگزاری کار ایران

دوره‌های آموزشی ارشد مدیریت ماهان

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۳۱۱

امروزه در جامعه ما رشته مدیریت حرف اول را می‌زند. همانطور که اطلاع دارید این رشته شاخه های مختلفی دارد که برای هر کدام از آن ها بازار کار خوبی وجود دارد. در نتیجه رشته مدیریت از محبوب ترین رشته های کنکور است که سالیانه افراد زیادی وارد آن می‌شوند.

به گزارش ایلنا، همانطور که اطلاع دارید این رشته شاخه‌های مختلفی دارد که برای هر کدام از آنها بازار کار خوبی وجود دارد. در نتیجه رشته مدیریت از محبوب‌ترین رشته‌های کنکور است که سالیانه افراد زیادی وارد آن می‌شوند.

کارشناسی ارشد مدیریت 2

برای آنکه در رشته مدیریت دانش و مهارت بالایی کسب کنید باید تا مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ادامه دهید. اگر تمایل دارید که کنکور کارشناسی ارشد مدیریت بدهید، باید منابع خوبی در دست داشته باشید تا بتوانید به موفقیت برسید. ما در اینجا قصد داریم با ذکر منابع رشته مدیریت و روش درس خواندن آن به شما در کنکور کارشناسی ارشد مدیریت کمک کنیم.

منابع ارشد مدیریت

اگر می خواهید مقطع کارشناسی ارشد مدیریت خود را در بهترین دانشگاه های کشور با اساتید درجه یک بگذرانید، ابتدا باید کنکور ارشد را با موفقیت پشت سر بگذرانید. همه شما به خوبی می دانید که برای ورود به بهترین دانشگاه های کشور تنها راهش کنکور است. برای گذر از این سد بزرگ باید منابع مهم و معتبری در دست داشته باشید و بدانید که آن ها را چگونه باید مطالعه کنید. تعداد منابعی که در دسترس تان است برای گذر از کنکور لازم است اما کافی نیست. نوع و میزان کیفیت مطالعه در موفقیت تان در کنکور تاثیر گذار است. متاسفانه برخی افراد هستند که منابع زیادی در اختیارشان است ولی نمی دانند که چگونه باید آن را مطالعه کنند. و در نهایت هیچ رتبه خوبی هم از کنکور ارشد مدیریت دریافت نمی کنند.

در ادامه به برخی از مهم ترین منابع رشته مدیریت در کنکور ارشد می پردازیم:

زبان عمومی و تخصصی از دروسی هستند که در همه گرایش ها و رشته وجود دارند، بهترین منبع کتاب بانک تست انتشارات ماهان، زبان عمومی دکتر مریم رمضان نیا، زبان تخصصی دکتر محسن ابراهیمی، دکتر علیرضا سلامی و دکتر سعید پاکدل است.

ریاضیات هم مانند زبان عمومی و تخصصی مشترکا در تمامی گرایشات وجود دارد و منابعی مانند دکتر حسن رضا پور، انتشارات ماهان، ریاضیات به سبک من انتشارات فرهیختگان دانشگاه، مولفان: عباس تاجیک – مینا محسنی، آمار و احتمال دکتر حسین رضاپور و دکتر سید احمد موسوی از گزینه های مناسبی هستند.

  • اصول و مبانی مدیریت در دیدگاه اسلام: دکتر احمدرضا مدرسی انتشارات ماهان.
  • نظریه های عمومی مدیریت: مدیریت عمومی دکتر الوانی، مبانی سازمان مدیریت دکتر رضائیان، رفتار سازمانی دکتر رضائیان، مدیریت منابع انسانی دکتر سعادت، تجزیه و تحلیل سیستم‌ ها دکتر رضائیان، تئوری سازمان رابینز.

سرفصل دروس کنکور ارشد مدیریت

سرفصل دروس کنکور ارشد مدیریت به شما می گویند که باید کدام قسمت ها را به طور کامل مطالعه کنید. با در دست داشتن منابع معتبر و دانستن اینکه کدام سرفصل ها از همه مهم تر هستند می توانید بر روی مطالعه خود برنامه ریزی داشته باشید. برای دریافت منابع بالا و سرفصل دروس کنکور ارشد مدیریت بهتر است به سایت موسسه آموزش عالی ماهان مراجعه کنید.

رتبه های برتر کنکور ارشد مدیریت

اگر می خواهید یک مشاوره رایگان دریافت کنید بدون آنکه هزینه ای بدهید، کافیست  مصاحبه های رتبه های برتر کنکور دکتری مدیریت را مطالعه کنید، نگران نباشید خواندن این نوع مصاحبه ها نه تنها باعث هدر دادن وقتتان نمی شود بلکه به صورت رایگان مشاوره دریافت می کنید. استفاده از تجربیات دیگران برای رسیدن به موفقیت الزامی است.

دوره های آموزشی موسسه ماهان

موسسه آموزش عالی ماهان یکی از موفق ترین و حرفه ای ترین موسسات کنکوری است که با کادر تخصصی خود توانسته رتبه های برتر کنکور را هر ساله به جامعه فرهیختگان تقدیم کند. قطعا یا پیشینه خوبی که موسسه ماهان دارد می توانید مسیر موفقیت خود در کنکور ارشد را هموار کنید. موسسه آموزش عالی ماهان با برگزاری دوره های آموزشی و ارئه راه کار های مطالعاتی نوین دانشجویان رتبه برتری زیادی را تربیت کرده است. علاوه بر این اگر به دنبال منابع معتبر هستید، موسسه ماهان بهترین گزینه برای دریافت منابع کنکور ارشد است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از دروه های آموزشی موسسه ماهان و دریافت روش های مطالعاتی نوین می توانید به وب سایت رسمی ماهان مراجعه کنید. http://www.mahan.ac.ir/home

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز