خبرگزاری کار ایران

آلبوم «فرشته زمینی» با صدای حامد هاکان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۲۴۵

آلبوم «فرشته زمینی» با صدای حامد هاکان سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ منتشر شد.

به گزارش ایلنا، اولین و آخرین آلبوم رسمی زنده‌یاد حامد هاکان در ده قطعه و با ترانه و موسیقی با تنظیم میلاد ترابی، سه‌شنبه ۱۵ مرداد ماه ۹۸ منتشر شد.

مجوز نشر این آلبوم موسیقی در بهمن ۱۳۹۷ صادر شد و قطعات آن توسط میلاد ترابی بازتنظیم و با درخواست خانواده ایشان در آستانه روز تولد او ( ۱۷ مرداد) منتشر و با نیت صرف عواید آن در امور خیریه در اختیار علاقمندانش قرار گرفت.

حامد هاکان متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۲ در شهر ری در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد و از دوران کودکی به خواندن علاقه زیادی داشته و از شش سالگی خواندن را با اشعار مذهبی شروع کرد. او موسیقی پاپ را از سن ۱۶ سالگی آغاز نمود و آشنایی‌اش با کامپیوتر به دلیل رشته تحصیلی‌اش باعث پیشرفت او در ساخت و تنظیم آثارش شد.

در ادامه مسیر هنری‌اش با هنرمندان و خوانندگان بسیاری همکاری داشت. حامد هاکان موسیقی ترکی استانبولی را بسیار دوست داشت و در تنظیم قطعاتش از آن استفاده می‌کرد. ترانه اکثر آثارش را خودش می‌سرود و همین‌طور آهنگسازی و تنظیم آثارش برعهده خودش بود. از جمله ویژگی‌های اخلاقی حامد هاکان می‌توان به انتقادپذیری، راستگویی، خوش اخلاقی و شوخ طبعی اشاره کرد. حامد هاکان بیشتر  وقتش را صرف ساخت ملودی‌هایش می‌کرد. او اعتقاد داشت موسیقی را نمی‌توان محدود به زمان و مکان کرد.

آثار موسیقی بسیاری از جمله تک‌آهنگ و آلبوم با ترانه و ملودی و یا خوانندگی ایشان منتشر شده است.

این آلبوم اولین و آخرین آلبوم موسیقی دارای مجوز از وزارت ارشاد می‌باشد که ترانه‌ها و آهنگسازی‌های آن متعلق به چند سال قبل از تاریخ در گذشت ایشان بوده است که به هر تقدیر تاکنون امکان انتشار آن مهیا نبوده است.

تنظیم قطعات و ضبط صدای خواننده از ابتدای تولید آلبوم برعهده میلاد ترابی بوده است که در سال انتشار آن به جهت حفظ کیفیت اثر، باز تنظیم شده است.

حامد هاکان در روز چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ به دلیل ایست قلبی در سن ۳۴ سالگی دار فانی را وداع گفت و در قطعه ۳۰۰ بهشت زهرای تهران، برای همیشه آرام گرفت. روحش شاد و یادش گرامی..

علاقمندان می‌توانند جهت خرید آلبوم به صورت مجازی به سایت www.itunes.ir مراجعه و به صورت قانونی دانلود نمایند و همین‌طور تهیه آلبوم فیزیکی از سوپرمارکت‌ها و مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی امکان‌پذیر می است.

تیزر آلبوم «فرشته زمینی» اولین و آخرین اثر زنده‌یاد حامد هاکان؛

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز