خبرگزاری کار ایران

ارتقای سطح همکاری، محور گفت‌وگوی تلفنی پادشاه بحرین و جانسون

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۰۵۵

پادشاه بحرین در تماس تلفنی با نخست‌وزیر جدید بریتانیا، پیروزی وی را تبریک گفته و برای دولت آرزوی موفقیت در تمام مسئولیت‌ها و مأموریت‌های پیش رو کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از الایام،‌ «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین در تماس تلفنی با دولت «بوریس جانسون»،‌ نخست‌وزیر بریتانیا، پیروزی وی را در انتخابات اخیر نخست‌وزیری این کشور تبریک گفته و برای این دولت در تمام مراحل کاری و وظایف خود آرزوی موفقیت کرد.

پادشاه بحرین در این گفت‌وگو بر افتخار خود به روابط تاریخی تنگاتنگ و طولانی‌مدت بین بحرین و بریتانیا با تکیه بر اصول مستحکم همکاری و احترام متقابل تأکید کرد. 

حمد بن عیسی آل خلیفه از تلاش‌های همیشگی و نقش‌های مهم بریتانیا در حمایت از امنیت و ثبات منطقه و جهان تقدیر و بر انتظار همیشگی کشورش برای افزایش سطح همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلفی چون سیاسی،‌ امنیتی و اقتصادی و نیز همکاری و هماهنگی مستمر در تمام مسائل و مقابله با چالش‌های پیش روی جامعه جهانی تأکید کرد.

دولت جانسون نیز به نوبه خود با تقدیر و تشکر از پادشاه بحرین،‌ بر تمایل شدید بریتانیا برای تقویت روابط دوستانه و متمایز با بحرین تأکید و ضمن آرزوی پیشرفت و شکوفائی برای این کشور از تلاش‌های منامه برای تقویت ثبات منطقه و کشورها و ملت‌های آن تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز