خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز عنوان کرد؛

عدم یکپارچگی مدیریت واحد؛ مهم‌ترین چالش مدیریت شهری البرز

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۸۹۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، گفت: اگر در حوزه مدیریت شهری موفق باشیم در تمامی عرصه ها از جمله رونق اقتصادی توفیق خواهیم داشت چرا که بیش از ۹۲درصد جمعیت البرز جمعیت شهرنشینی است و عمده مطالبات مردم در حوزه خدمات شهری است.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور ضمن بازدید از شهر ماهدشت در جلسه بررسی مشکلات و مسائل این شهر افزود:  حوزه مدیریت شهری برخلاف سایر دستگاههای اجرایی مدیریتی فرابخشی و هزینه درآمد هست و ضمن صرف هزینه باید درآمدزایی نیز داشته باشد.

وی عنوان کرد: از نگاه مردم اقدامات حوزه مدیریت شهری به منزله اقدامات دولت محسوب می شود و به تبع آن خدمت رسانی مطلوب در راستای تامین آسایش شهروندان می تواند رضایتمندی نظام و افزایش مشارکت مردمی را حاصل کند.

درویش پور تصریح کرد: مهم‌ترین چالش پیش روی مدیریت شهری عدم یکپارچگی مدیریت واحد و منسجم است به این منظور باید شهرداران توانمند و کارآمد باشند. 

وی با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر با تدبیر و مدیریت استاندار البرز شاهد توفیقات روز افزون البرز هستیم یادآور شد: پیرو سفرهای مستمر معاونین محترم رئیس جمهور و وزرای محترم هیئت دولت شاهد افزایش تخصیص اعتبارات ملی برای تسریع در اجرای پروژه های استان بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی در ادامه گفت: با پیگیری های مستمر تیم مدیریتی استانداری البرز پرواز‌های مسافری فرودگاه پیام مجددا آغاز شد.

وی تاکید کرد: شهر ماهدشت از قابلیت ها و ظرفیت های خوبی برخوردار است و با لحاظ اقدامات لازم می توانیم شاهد توسعه شتابان این شهر باشیم.

درویش پور با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم و مورد توجه استاندار محترم حوزه مدیریت شهری است تاکید کرد: اگر در حوزه مدیریت شهری موفق باشیم در تمامی عرصه ها از جمله رونق اقتصادی توفیق خواهیم داشت چرا که بیش از ۹۲درصد جمعیت البرز جمعیت شهرنشینی است و عمده مطالبات مردم در حوزه خدمات شهری است.

وی عنوان کرد: ارتقای سطح کیفی خدمات شهری و رونق شهر ماهدشت تنها در گرو وفاق، همدلی وانسجام بین اعضای محترم شورای شهر و شهردار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی یادآور شد: در مدیریت شهرسازی در راستای حفظ امنیت و تامین رفاه آسایش شهروندان باید بطور جد بر ساخت و سازها نظارت شود.

وی خاطرنشان کرد: برای درآمدزایی شهردای و رونق اقتصادی ماهدشت باید تعاملات لازم را با بخش خصوصی داشته باشید و شرایط را برای ورود بخش خصوصی در حوزه گردشگری و همچنین ارائه خدمات شهری تسهیل کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز