خبرگزاری کار ایران

یزدانی خبر داد:

مدیریت پارک‌های جنگلی به شهرداری تهران واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۸۷۲

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست دبیرخانه مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران بر الگوبرداری از تجربیات موفق و لزوم انتقال آن به سایر کلان شهرها تاکید کرد و گفت: آمادگی داریم که تمامی تجربیات خود را در حوزه خدمات شهری به کلان شهرهای دیگر انتقال دهیم.

به گزارش ایلنا، سی و ششمین جلسه معاونین خدمات شهری و محیط زیست کلانشهرهای ایران با حضور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست دبیرخانه مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران، کمال مرادی مدیر دبیرخانه مجمع کلانشهرهای کشور، محسن مرادی دبیر کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کلانشهرها، معاونان خدمات شهری و محیط زیست شهرداری های کلانشهرهای کشور  برگزار شد.

در این نشست، یزدانی با اشاره به مذاکرات شهرداری تهران با سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، گفت: در پی مذاکرات شهرداری تهران با سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، قرار است در روزهای آینده تفاهم نامه همکاری میان این دو ارگان در خصوص واگذاری مدیریت پارک‌های جنگلی، جنگل‌کاری‌ها و اراضی مستعد جنگل‌کاری منعقد شود.

وی در ادامه با تاکید بر این که حوزه خدمات شهری آمادگی دارد تا تجربیات خود را به سایر کلانشهرها انتقال دهد، اظهار کرد: در میان کلانشهرها؛ شهرهایی هستند که به امکانات و تجهیزات لازم دسترسی ندارند و بسیار دورتر از سایر کلانشهرها می‌باشند، بنابراین باید با بازدیدهای میدانی از این کلانشهرها آنان را برای رسیدن به نقطه مطلوب یاری دهیم.

یزدانی بر همکاری‌های مشترک کلانشهرها و بحث و تبادل نظر با یکدیگر در راستای ارتقاء و خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان تاکید کرد و گفت: این جلسات باید به شکل مستمر برپا شود و تمامی موضوعات مطرح در این جلسات پس از طرح  و تصویب باید به یک خروجی مناسب منتهی و عملیاتی و اجرایی گردد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، یزدانی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در ساختمان‌های شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: طرح تفکیک پسماند از مبداء در ساختمان‌های شهرداری تهران در حال انجام است و انشاءالله در ساختمانی دولتی نیز این کار اجرایی خواهد شد.

لازم بذکر است در این جلسه در خصوص موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری بحث و تبادل نظر و کمیته های پسماند و فضای سبز و... به ارائه گزارشاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته تاکنون پرداختند. همچنین در این نشست گزارشی از اقدامات شهرداری تهران برای برپایی مراسم اربعین حسینی ارائه گردید و معاونین خدمات شهری کلانشهرهای ایران به ارائه گزارشاتی در خصوص سیلاب اخیر در شهرهای اهواز، سیستان و بلوچستان(زاهدان)، شیراز و غیره پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز