خبرگزاری کار ایران

برج میلاد موفق به کسب جایزه گواهینامه ایمنی، بهداشت و محیط زیست شد

کد خبر : ۱۱۶۵۰۰

تفاوت سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE - MS) با دیگر سیستم های موجود این است که کار با دادن گواهینامه متوقف نمی شود و پس از آن مجدداً خطرات و ریسک های گزارش شده در دوره گذشته بررسی می شوند تا ببینیم که برای رفع آنها اقدامی صورت گرفته یا نه.

ایلنا: دبیر شورای عالی بهداشت، ایمنی و محیط زیست شهرداری تهران گواهینامه استقرار سامانه بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE - MS) را به مدیریت برج میلاد تهران اعطا کرد.

به گزارش ایلنا، مراسم اعطای گواهینامه استقرار سامانه بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE - MS)، به مدیریت برج میلاد تهران با حضور شهرداران مناطق مختلف شهر تهران در تالار ایران زمین شهرداری تهران صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم غفاری دبیر شورای عالی بهداشت، ایمنی و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به مزایای استقرار سیستم مدیریت HSE در هر سازمان و نهادی، گفت: سال ها پیش این سیستم مدیریت در ساختار شهری شهرهای بزرگ دنیا قرار گرفت تا بتوانند فعالیت های خود را با کمترین هزینه و خطرات و بیشترین بازده با حفظ منابع انجام دهند.

وی با اعلام اینکه سال ۱۳۸۷ خط مشی سامانه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE - MS) در شهرداری تهران ابلاغ شد، تصریح کرد: با ابلاغ این خط مشی از سوی دکتر قالیباف شهردار تهران، موضوع HSE در صدر و الویت امور شهری قرار گرفت و طی یک کار مطالعاتی بزرگ که چندین هزار نفر ساعت به طول انجامید در تمام مناطق شهرداری تهران ریسک ها و مخاطرات شناسایی شد و طی ابلاغیه ای به شهرداران مناطق اعلام شد تا در جهت جلوگیری و رفع این خطرات اقدام کنند.

به گفته غفاری تفاوت سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE - MS) با دیگر سیستم های موجود این است که کار با دادن گواهینامه متوقف نمی شود و پس از آن مجدداً خطرات و ریسک های گزارش شده در دوره گذشته بررسی می شوند تا ببینیم که برای رفع آنها اقدامی صورت گرفته یا نه.

وی در پایان گفت: اعطای گواهینامه استقرار HSE به معنای رتبه بندی و امتیاز دهی به شهرداری مناطق است که به صورت رتبه بندی ۵ ستاره ای صورت می گیرد و بر اساس امتیازات دریافت شده در هر منطقه ستاره طلایی، نقره ای و یا برنزی با درجه کیفی مشخصی به مناطق داده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز