خبرگزاری کار ایران

با همکاری پلیس ایران؛

قاتل خانواده ۷ نفره در پاکستان به دام افتاد

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۸۱۲

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاتل خانواده ۷ نفره که در پاکستان و در شهر چابهار مردی ۴۷ ساله را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود کمتر از سه روز با همکاری پلیس آگاهی ایران دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سردار احمد طاهری در این باره، گفت: سوم مرداد ماه سال جاری، یک فقره تیراندازی منجر به جرح در بلوار امام خمینی (ره) شهر چابهار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد راننده یک دستگاه تاکسی مسافربری که در ایستگاه مسافربری "نوبندیان" در انتظار مسافر ایستاده بوده توسط سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان امام علی (ع) با وجود تلاش‌های تیم پزشکی روز بعد از حادثه به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.
 
سردار طاهری عنوان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی چابهار با بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل و یک سری تحقیقات میدانی ضارب را که یک تبعه پاکستانی غیرمجاز است را شناسایی کردند.
 
این مقام انتظامی گفت: تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی با بازپرس شعبه اول دادسرای چابهار مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان حافظ محاصره و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب حاوی ۳ عدد تیر جنگی کردند.
 
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در بازجویی‌های به عمل از متهم مشخص شد خواهر زاده متهم با پرداخت ۲۴۰ هزار روپیه پاکستانی او را برای کشتن دایی اش اجیر کرده است.
 
او با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری متهم دیگر این پرونده خاطر نشان کرد: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد قاتل ۳۳ ساله فردی سابقه دار و به جرم قتل ۷ تن از اعضای یک خانواده در شهر"لیاری" ایالت بلوچستان پاکستان تحت تعقیب پلیس اینترپل بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز