خبرگزاری کار ایران

به علت تعمیرات صورت گرفت؛

قطعی گاز مشترکان شهر اقبالیه

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۶۴۰

روابط ‌عمومی شرکت گاز استان قزوین روز دوشنبه با صدور اطلاعیه ای از قطعی گاز مشترکان منطقه باغ عمران شهر اقبالیه به علت انجام تعمیرات اضطراری در روز جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این اطلاعیه آمده است: گاز مشترکان منطقه باغ عمران شهر اقبالیه، خیابان های چهارده معصوم و عزیزی و روستاهای چوبیندر و خیرآباد به علت تعمیرات اضطراری، از ساعت هفت صبح تا ۱۹ عصر امروز قطع خواهد بود.

شرکت گاز استان قزوین ضمن عذرخواهی، از مشترکان شهر اقبالیه خواست ضمن رعایت کامل نکات ایمنی از بسته بودن شیرهای وسایل گازسوز تا قبل از وصل مجدد گاز اطمینان یابند و از دستکاری تجهیزات مربوط همچون کنتور و رگلاتور نیز خودداری کنند.

لازم به ذکر است بلافاصله پس از اتمام تعمیرات، وصل مجدد گاز مشترکان از طریق مراجعه حضوری کارکنان امداد انجام می‌شود بر همین اساس به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز، حضور مشترکان در محل الزامی است.

مشترکین محدوده اعلام شده در صورت نیاز می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۹۴یا ۳۳۴۱۱۱۱۴- ۰۲۸  پست امداد شهر اقبالیه و شماره تلفن ۰۲۸۳۳۳۷۲۴۰۹ دفتر روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین تماس بگیرند.

شهر اقبالیه از توابع شهرستان قزوین در ۱۵ کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز