خبرگزاری کار ایران

یک کشته و ۶ مجروح در برخورد مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان با پراید

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۲۴۶

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی برخورد یک دستگاه مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان که برای اردوی تفریحی از یزد به نیشابور می‌رفتند با پراید، یک تن کشته و ۶ تن مجروح شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به این خبر گفت: حوالی ساعت ۷:۲۰ یکشنبه در کیلومتر ۹۰ محوری یزد طبس یک دستگاه پراید به دلیل انحراف به چپ با یک دستگاه مینی‌بوس حامل ۱۰ دانش آموز برخورد کرد که در این حادثه یک تن کشته و ۶ نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه مینی بوس مذکور متعلق به آموزش و پرورش استان یزد با ۱۰ دانش‌آموز بود که جهت اردوی تفریحی از یزد به نیشابور در حال حرکت بود تاکید کرد: متوفیان تا کنون یک نفر راننده پراید و مجروحین ۶ نفر شامل دو سرنشین مینی بوس هستند که اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در حادثه دیگری که حوالی ساعت ۷:۳۰ در کیلومتر ۱۲ محور بندرگز رخ داد، یک دستگاه مینی‌بوس حامل ۱۹ مسافر به دلیل ترکیدگی لاستیک واژگون شد که در این حادثه دو تن مجروح شدند.

وی گفت: مینی‌بوس مذکور متعلق به تعاونی شقایق سیر بندرگز بود که با ۱۹ مسافر از بندرعباس به سمت گرگان می رفت.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به برخورد وانت تویوتا با پژو ۴۰۵ اشاره کرد و گفت: در این حادثه که حوالی ساعت ۱۶:۲۵ شنبه در کیلومتر ۸۰ محور بندر خمیر استان هرمزگان رخ داد یک دستگاه وانت تویوتا به دلیل تجاوز از سرعت مجاز با پژو ۴۰۵ برخورد کرد که در این حادثه ۳ تن کشته و ۳ تن مجروح شدند.

به گفته وی پژو ۴۰۵ پس از تصادف دچار حریق شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز