خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رحمانی مطرح کرد؛

۱۱ کشته و ۱۹ مصدوم در راه‌های مواصلاتی کشور طی ۲۴ ساعت اخیر

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۲۹۵

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تشریح جزییات حوادث جاده‌ای طی یک ۲۴ ساعته اخیر پرداخت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی در تشریح حوادث جاده‌ای در یک روز گذشته گفت: حوالی ساعت ۶:۵۰ دقیقه بامداد دوشنبه در کیلومتر ۱۷ کمربندی بمپور در استان سیستان و بلوچستان یک دستگاه پژو ۴۰۵ به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد که در این حادثه سه تن کشته و سه تن مجروح شدند.

وی از برخورد یک دستگاه مینی‌‌بوس بنز با ١١ سرنشین با کامیون کشنده ولوو در کیلومتر ۱۵ کمربندی شیراز خبر داد و اظهار داشت: این حادثه که حوالی ساعت ۷:۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه به دلیل عدم توجه به جلوی راننده مینی‌‌بوس داد یک کشته و ۹ مجروح بر جای گذاشت.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به حادثه دیگری در جنوب استان سیستان و بلوچستان اشاره و تصریح کرد: حوالی ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه روز یکشنبه در کیلومتر ۱۰۵ محور گل‌‌افشان در محدوده پلیس‌‌راه چابهار بر اثر انحراف به چپ یک دستگاه ساینا و برخورد با پراید شش تن مجروح شدند.

رحمانی ادامه داد: حوالی ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه یکشنبه در محور سرباز در جنوب استان سیستان و بلوچستان در پی تجاوز به چپ سواری ساینا و برخورد آن با یک دستگاه اتوبوس ولوو متاسفانه دو تن از سرنشینان ساینا جان باختند.

وی از برخورد مرگبار یک دستگاه پژو ۲۰۶ با پراید حوالی ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه یکشنبه در کیلومتر ۱۰ محور بروجرد اراک خبر داد و خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه پنج تن کشته و یک تن مجروح شدند.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، بنابر نظر کارشناسان پلیس‌‌راه استان، مقصر این حادثه ۵۰ درصد راننده پژو ۲۰۶ به دلیل انحراف به چپ و ۵۰ درصد سازمان راهداری محل به علت عدم نصب موانع جداکننده فیزیکی تشخیص داده شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز