خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:

در بازرگانی و تنظیم بازار دچار مشکل هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۷۹۷

شاعری گفت: امروزه تولیدات کشاورزی مناسبی در سطح کشور تولید می شود اما در بازرگانی و تنظیم بازار دچار مشکل هستیم.

به گزارش ایلنا، علی محمد شاعری، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی مازندران در دومین جشنواره هلو و شلیل نکا در روستای بایع کلا افزود: امسال با دارا بودن و تولید ۱۲۰ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در کشور، رتبه ۱۴ را در میزان تولیدات دنیا به خود اختصاص داده ایم.

وی گفت: کشاورزان ما در تولید محصولات کشاورزی با تمام توان وارد عمل شده اند و اگر میخواهیم کشوری مستقل باشیم و در برابر تحریم های ظالمانه آمریکا بایستیم؛ باید پایه های اقتصادکشورمان را قوی تر از گذشته کنیم.

وی بیان داشت: اشتغال، تولید ملی و اقتصاد بر پایه کشاورزی استوار است که در این امر کشاورزان با تلاش خود روند از مزرعه تا بازار را مدیریت می کنند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیازمندی شرق مازندران برای ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی یادآورشد: برای ایجاد صنایع تبدیلی دولت باید زمین ، وام ارزان قیمت، آب، برق، مخابرات، مجوز و نظایر آن را در اختیار بخش خصوص قرار دهد تا مشکلات این حوزه رفع شود که البته مجلس هم کمک کار است. 

شاعری گفت: مشکل بخش کشاورزی امروز ما تولید نیست؛ بلکه در بحث بازرگانی و تنظیم بازار دچار مشکل هستیم و در این راستا بخش خصوصی باید مشارکت داشته باشد.

وی بندرامیر آباد را سومین بندر تجاری ایران و نخستین بندر شمال کشور دانست که اکنون بدرستی در این بخش شناخته شد و سطح گمرک از اداره به اداره کل تبدیل شد که باید از  تمام این ظرفیت ها برای توسعه صادرات استفاده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز