خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

کشف 754 کیلو مواد افیونی در فارس

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۵۰۵

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان ۷۵۴ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت اجتماعی‌نیروی انتظامی استان‌فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از خبری مبنی بر تردد قاچاقچیان مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی به سمت شهر شیراز مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و مأموران به یکی از ورودی‌های شهر شیراز اعزام شدند، افزود: هنگام کنترل خودروهای عبوری، مأموران به یک وانت مزدا مظنون و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.

این مقام ارشد انتظامی در استان فارس گفت: با تلاش مأموران و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، در نهایت خودرو متوقف و در بازرسی از آن 339 کیلو حشیش کشف شد در این رابطه 2 قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

سردار حبیبی اظهار داشت: در یک عملیات دیگر مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز از خبری مبنی بر قاچاق محموله سنگین مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران به محور "صالح آباد – آباده طشک" اعزام و به صورت نامحسوس، عبور و مرور خودروها را تحت کنترل قرار دادند، افزود: در این هنگام راننده یک پژو 405 با مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، لاستیک های این خودرو را مورد هدف قرار داده و آن را توقیف کردند؛ در بازرسی از این خودرو، 223 کیلوگرم تریاک کشف و 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار حبیبی در ادامه به کشف مقادیری تریاک در شهرستان داراب اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی این شهرستان طی 2 عملیات جداگانه، 2 خودرو تریلی و سمند حامل مواد مخدر را در محورهای مواصلاتی شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در بازرسی از تریلی، 97 کیلو تریاک و در بازرسی از خودرو سمند نیز 95 کیلو تریاک کشف شد؛ در این 2 عملیات، 5 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز