خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد:

مجروج شدن اعضای یک خانواده در کرمانشاه براثر شلیک گلوله/ ضارب داماد خانواده بود

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۵۰۱

فرمانده انتظامی کرمانشاه از مجروح شدن 3 نفر از اعضای یک خانواده در این شهرستان براثر شلیک گلوله به دست داماد این خانواده خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در شهرک تعاون، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد دو نفر سوار بر یک دستگاه پراید به منزل یکی از شهروندان در این شهرک مراجعه و پس از تیراندازی و زخمی کردن پدر، مادر و دختر خانواده متواری شده‌اند.

سرهنگ براری تصریح کرد: ماموران کلانتری 19 طاق بستان که رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داده بودند با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی یکی از عامل تیراندازی که بعدا در تحقیقات مشخص شد داماد خانواده بوده که پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها ضمن اقرار به تیراندازی، انگیزه کار خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به معرفی این فرد به دستگاه قضایی، از تلاش برای دستگیری دیگر همدست وی خبر داد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز