خبرگزاری کار ایران

معاون اداره برق استان اعلام کرد:

مطالبات 790 میلیارد ریالی شرکت برق قزوین از مشترکین

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۴۳۷

معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین از مطالبات 790 میلیارد ریالی این شرکت از سوی مشترکان حانگی و صنعتی و کشاورزی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال مطالبات این شرکت مربوط به خدمات عمومی، ادارات دولتی و به خصوص شرکت آب و فاضلاب است  و ۱۷۹ میلیارد ریال نیز به حوزه صنعت اختصاص دارد.

سیدمحمد قافله باشی تصریح کرد: میزان مطالبات این شرکت از مشترکان خانگی بالای ۵۰۰ هزار ریال در سطح استان نیز بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

این مسئول با اشاره به وضعیت وصول مطالباتی شرکت توزیع نیروی برق قزوین، یادآور شد: سال گذشته با همکاری خوب ۵۹۸ هزار مشترک استان توانستیم در خصوص سه هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال وصول مطالباتی، رتبه هشتم کشوری را به دست بیاوریم.

به گفته این مسئول، وصول هر چه بهتر مطالبات باعث می شود تا عملیات توسعه و نگهداری از شبکه های برق استان در سریع ترین زمان و به بهترین شکل ممکن به انجام برسد.

قافله باشی به وضعیت پیک مصرف برق استان قزوین در تابستان اشاره کرد و افزود: با توجه به سقف مجاز ۷۷۰ مگاواتی در نظر گرفته شده برای قزوین، خوشبختانه با رعایت الگوی مصرف و همکاری شهروندان، صاحبان صنایع و بخش کشاورزی تاکنون ضمن رعایت حد مجاز مصرف، هیچ خاموشی در سطح استان تاکنون نداشته ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز