خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای جنوب شرقی استان تهران:

متوسط سرانه مصرف آب در شهرستان پیشوا 63 درصد بیشتر از سرانه مصوب است

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۸۸۷

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران با اشاره به اینکه متوسط سرانه مصرف در شهرستان پیشوا 63 درصد بیشتر از سرانه مصوب است، گفت: اکنون جمعیت شهر پیشوا 80 هزار نفر است درحالی‌که بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت این شهر 58 هزار نفر بوده است.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "علیرضا کارگری" ادامه داد: تولید آب شرب در ایام گرم سال در شهر پیشوا با حداکثر ظرفیت تولید به 295 لیتر در ثانیه رسیده و این در حالی است که متوسط سرانه مصرف شهری با 320 لیتر افزایش به 63 درصد بیشتر از سرانه مصوب رسیده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد از شهروندان پیشوا در منازل ویلایی ساکن هستند و عمده مصارف غیرخانگی خارج از الگوی مصرف است، افزود: در روزهایی که افزایش دما در منطقه به بالاتر از ۴۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسید موجب افت ولتاژ، بروز حوادث مکرر برق، خارج از مدار شدن پست‌های برق اختصاصی ایستگاه پمپاژ، خارج از مدار شدن چاه‌های تولید آب و کاهش حجم ذخیره آبی مخازن در ساعات اوج مصرف می‌شد.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی همکاران مشکل کم‌آبی و افت فشار در مناطق مرتفع و آپارتمانی پیشوا نسبت به‌روزهای گذشته کمتر شده است، خاطرنشان کرد: با هدف تأمین پایدار آب شرب شهروندان پیشوا و پاسخگویی به نیازهای روزافزون مشترکان به‌ویژه در ایام و ساعات اوج مصرف یک حلقه چاه جدید حفر، تجهیز و با دبی 30 لیتر در ثانیه وارد مدار بهره‌برداری شد.

کارگری اظهار کرد: بهسازی یک حلقه چاه دیگر با دبی 20 لیتر در ثانیه نیز انجام شده و علاوه بر این عملیات بازسازی دو حلقه چاه و نصب و راه‌اندازی الکتروموتورهای سانتریفیوژ جدید با افزایش دبی 12 لیتری در سه‌ماهه نخست سال 98 اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز