خبرگزاری کار ایران

انتقاد عضو شورا از وضعیت چراغ‌های راهنمایی و رانندگی

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۴۱۹

عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت چراغ های راهنمایی و رانندگی در تقاطع ها تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهربانو امانی در یک صد و پنجاه هشتمین جلسه شورای شهر تهران درباره اختلال در چراغ های راهنمایی و رانندگی در تقاطع ها تذکر داد.

 وی با بیان اینکه اخیراً چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سطح تقاطع ها دچار اختلال می شوند گفت: این امر باعث ترافیک شدید و بروز تخلفات می شود.

امانی با انتقاد از وصل نبودن تقاطعات اصلی به برق اضطراری گفت: چرا تاکنون تقاطع‌های اصلی به سیستم برق اضطراری وصل نشده اند؟ باید از برق شهری برای چراغ راهنمایی رانندگی تقاطع‌ها استفاده شده و در عین حال چراغ راهنمایی رانندگی به سیستم استاندارد مجهز شود تا نگران این نباشیم که ثانیه شمار ناگهان صفر شود.

وی با اشاره به اختلال در ثانیه شمارهای چراغ های راهنمایی و رانندگی گفت: باید کاری کنیم که شهروندان به این ثانیه شمارها اعتماد کنند یا ثانیه شمارها قطع شوند، زیرا بارها در حالی که ثانیه شمارها عدد ۳۰ را نشان می دادند و خودروها در حال عبور از خیابان بودند، ناگهان ثانیه ها به صفر می رسید که این تغییر باعث توقف ناگهانی خودروها و عامل تصادف می شود.

امانی افزود: تغییرات ناگهانی ثانیه شمارها  از ۱۵ تا ۳۰ ثانیه است و باعث جریمه ناخواسته شهروندان می شود.

وی در پایان از شورای شهر درخواست کرد تا بر اساس ماده ۷۳ قانون شورا به شهرداری و معاونت حمل و نقل و ترافیک تذکر بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز