خبرگزاری کار ایران

جلوگیری از تعطیلی کارخانه شیرآلات سیمگون در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۲۶۴

فرماندار شهرستان قزوین از رفع مشکلات کارخانه سیمگون و کارگران آن خبر داد و گفت: حفظ تولید و اشتغال از برنامه‌های مهم این فرمانداری است.

به گزارش  ایلنا به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان قزوین، محمد شفیعی (فرماندار قزوین) گفت: در کارخانه شیرآلات سیمگون ۱۰۰ کارگرمشغول کارند که پرونده تعطیلی این واحد تولیدی چندی پیش به دلیل اختلافات درون مدیریتی تشکیل شد و مورد بررسی کارشناسان فرمانداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اینکه  کارخانه سیمگون در آستانه تعطیلی قرار داشت و امنیت شغلی ۱۰۰ کارگر آن به خطر افتاده بود، افزود: در بازدیدی که مسئولان استان از این واحد تولیدی داشتند و با توجه به اهتمام دستگاه های نظارتی و قضایی تاکنون چندین نشست برای حل مشکلات این کارخانه برگزار شده است.

شفیعی به رضایت یکی از وراث مدیران عامل شرکت برای ادامه فعالیت این کارخانه خبر داد و گفت: تلاش مسئولان استان از تعطیلی این واحد تولیدی با ۱۰۰ کارگر جلوگیری کرد و همچنین مسئولان و مدیران شرکت نیز قول مساعد دادند تا دستمزدهای معوقه کارگران را پرداخت کنند.

فرماندار شهرستان قزوین با اشاره به معوقات ۶ ماهه تا یکساله کارگران کارخانه شیر آلات سیمگون گفت: برطرف کردن مشکلات کارگران و پرداخت مطالبات معوقه آنها در الویت اصلی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قرار دارد.

شرکت سیمگون تولیدکننده انواع شیرآلات و قطعات ریخته‌گری در پنج کیلومتری جاده قدیم قزوین – رشت قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز