خبرگزاری کار ایران

فراهانی:

رای دادن به شیوه الکترونیکی برای ناظران شگفت‌آور بود

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۶۰۹

عضو شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات شورایاری گفت: رای دادن الکترونیک به این شیوه برای ناظران شگفت‌آور بود و امیدواریم تا پایان امسال برای برگزاری انتخابات مجلس نیز از شیوه الکترونیک استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در نشست خبری که در ستاد اجرایی انتخابات شورایاری‌ها برگزار شد، گفت: صبح امروز به اتفاق آقای هاشمی به چند مرکز اخذ رای سر زدیم ابتدا ایشان در محله خودشان در منطقه کاشانک رای دادند و سپس در چند منطقه امکان رای دهی مجدد را به صورت آزمایشی چک کردیم که مشخص شد این اتفاق امکان‌پذیر نیست.

وی در ادامه افزود: دیروز 18 میلیون پیامک برای شهروندان تهران ارسال شد که امکان بازخورد از طریف شماره پیامکی وجود دارد و شهروندان در هر لحظه می‌توانند هر گونه تخلفی را اعلام کنند.

فراهانی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات الکترونیک در صورت موفقیت‌آمیز بودن می‌تواند به اختلافات دامنه‌دار 10 سال گذشته شورای نگهبان و وزارت کشور خاتمه دهد، تصریح کرد:‌ با اطلاعاتی که ما داریم ناظرانی از شورای نگهبان و وزارت کشور در حال رصد انتخابات هستند تا اشکالات احتمالی مشخص شود که این امر می‌تواند کمک بسیار خوبی باشد.

وی در پایان افزود: رای دادن الکترونیک به این شیوه برای ناظران شگفت‌آور بود و امیدواریم تا پایان امسال برای برگزاری انتخابات مجلس نیز از شیوه الکترونیک استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز