خبرگزاری کار ایران

کلین شیت بی دردسری داشتم

فلاح‌زاده: قبول ندارم پرسپولیس ضعیف شده است/ هدفم رسیدن به تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۳۰۱

گلر سایپا در مورد دیدار مقابل پرسپولیس و برتری در این بازی صحبت کرد.

حامد فلاح‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با پرسپولیس در جام شهدا اظهار داشت: بازی خوبی بود و خدا را شکر توانست شروع خوبی باشد برای ما و بازی های لیگ. از موقعیت ها استفاده کردیم خیلی خوب و با نظم بازی کردیم و توانستیم مزد برتری‌مان را بگیریم و ببریم.

وی در مورد اینکه سایپا با وجود تغییرات زیاد بازی خوب و هماهنگی داشت هم گفت: بله ما در این فصل 16 تغییر داشتیم و خیلی‌ها رفتند و خیلی نفرات جدید اضافه شدند ولی دلیل هماهنگی ما این است که تمرینات خوب و منظم‌مان را خیلی زود شروع کردیم و کادرفنی برنامه ریزی خوبی داشت و امیدوارم به همین ترتیب لیگ را هم خوب شروع کنیم.

گلر سایپا با اشاره به میانگین سنی پایین این تیم هم گفت: فکر می‌کنم یکی از پایین‌ترین میانگین سنی‌های لیگ در فصل جدید را داشته باشیم و بازیکنان جوان زیادی داریم و چند بازیکن با تجربه هم در تیم هستند تا بالانس لازم ایجاد شود و فکر می‌کنم با همین روند در 3-2 سال آینده یکی از بهترین تیم‌های ایران باشیم ولی لازمه‌اش این است که قراردادهای طولانی مدت بسته شود و مثل هر سال شاهد این نباشیم که بازیکنان خوب تیم جذب تیم‌های دیگر بشوند و مجبور شویم از اول تیم جدیدی بنندیم.

فلاح‌زاده در مورد کیفیت پرسپولیس و تفاوت این تیم با زمان برانکو عنوان کرد: هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد پرسپولیسِ جدید صحبت کنیم و نیاز به زمان دارد. آنها در شرایط بدنسازی هستند و از آمادگی فاصله زیادی داشتند ولی این تیم همیشه پرسپولیس است و یک تیم بین المللی محسوب می‌شود که همیشه مدعی است. این که پرسپولیس ضعیف شده باشد را قبول ندارم و فکر می‌کنم با تیم خوبی بودیم که آنها را شکست دادیم.

وی در مورد کلین‌شیتش در این بازی هم گفت: دروازه‌ ما در این بازی خیلی تحت فشار قرار نگرفت و در مجموع 3-2 موقعیت خطرناک داشتند و خیلی برای این کلین شیت دردسر نکشیدم.

گلر سایپا در مورد شوخی‌ با بیرانوند پیش از شروع بازی گفت: من با علیرضا در نفت هم تیمی بودیم و او در تیم امید و من در تیم بزرگسالان بودم و آقای سیدی هم مربی گلرهای‌ما بود و رفاقت طولانی مدتی با هم داریم و دیدارمان تازه شد.

فلاح‌زاده با اشاره به گل بدی که بیرانوند خورد هم عنوان کرد: زمین چمن شهر قدس وضعیت مناسبی نداشت و پستی و بلندی زیادی داشت. یک بازی هم قبلش برگزار شده بود و کیفیت آن را بیشتر تحت تاثیر قرار دارد و فکر می‌کنم دلیل گلی که بیرانوند خورد همین لغزندگی و هموار نبودن زمین بود.

وی در مورد تفاوت سبک مربیگری صادقی با دایی گفت: هر مربی طرز تفکر خودش را دارد و سبک کاری خودش را دنبال می‌کند و هیچ دو مربی‌ای شبیه هم نیستند. من فکر می‌کنم آقای صادقی از مربیان آینده‌دار فوتبال ماست که هم انگیزه جوانی در او وجود دارد و هم دانش فنی بالایی دارد و می‌تواند موفق شود.

گلر سایپا در مورد اینکه با توجه به رویکرد ویلموتس در فرصت دادن به بازیکنان جدید امیدی برای دعوت به تیم ملی دارد یا نه، عنوان کرد: صد در صد آرزوی هر کسی پوشیدن پیراهن تیم ملی است و من هم تلاش می‌کنم نظر ویلموتس را جلب کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز