خبرگزاری کار ایران

رضا علیاری: عملکرد فوق‌العاده من در یک نیمه سوخت/ تهمت زدند ولی دیدید که نرفتم پرسپولیس/ صد در صد از سایپا جدا می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۹۸۴

مدافع سایپا در مورد شرایطش در نقل و انتقالات و ترک تیم سابق خود صحبت کرد.

رضا علیاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایطش در تعطیلات لیگ اظهار داشت: در حال حاضر در تعطیلات بودم و مدتی در ایران حضور نداشتم و حالا چند روزی است که برگشتم و مشغول مذاکره با چند تیم هستم و به امید خدا طی یک یا دو روز آینده تیم جدیدم را مشخص می‌کنم چون لیگ حدود 2 روز دیگر شروع می‌شود و نباید زمان را از دست بدهم.

وی در مورد تصمیمش برای جدایی از سایپا گفت: من تصمیم را گرفتم و صد در صد فصل بعد در سایپا حضور ندارم. قراردادم با این باشگاه تمام شده و خود سایپا و آقای صادقی هم تمایلی برای ماندن من نشان ندادند و همانطور که گفتم به زودی تیم جدیدم مشخص می‌شود.

مدافع فصل گذشته سایپا ادامه داد: دو پیشنهاد لیگ برتری دارم که از تیم‌های شهرستانی هستند. ضمن اینکه از خارج از ایران هم یک پیشنهاد داشتم و نبودنم در ایران هم به نوعی برای مذاکره و بررسی همین پیشنهاد بود و هنوز تصمیم قطعی نگرفتم که در ایران بمانم یا به خارج از کشور بروم.

علیاری در مورد عملکردش در فصل گذشته عنوان کرد: به گواه آمار و ارقام و سایت‌های آنالیز من تقریباً در تمام دیدارهای سایپا در فصل گذشته عملکرد خوبی داشتم و فقط یک نیمه مقابل پرسپولیس اشتباه داشتم که اشتباه برای هر مدافعی پیش می‌آید. متاسفانه بازی‌های سایپا دیده نمی‌شود و در یک بازی که زیر ذره‌بین بودم آن اشتباه را مرتکب شدم و برایم داستان شد.

وی در مورد اینکه متهم به کمکاری جلوی پرسپولیس شده بود گفت: بله آن زمان خیلی حرف‌ها به من زدند و حتی گفتند با پرسپولیس برای فصل بعد تمام کرده‌ام و در پایان فصل به این تیم می‌پیوندم ولی دیدید که فصل تمام شد و من به پرسپولیس نرفتم و مشخص بود حرف‌هایی که زده شد تهمتی بیش نبود. البته اگر به پرسپولیس هم می‌رفتم مشکل خاصی نبود و نباید هرچیزی را به مسائل دیگر ربط داد.

مدافع فصل گذشته سایپا در مورد اهدافش در فصل جدید عنوان کرد: مشغول بررسی هستم تا بهترین انتخاب ممکن را برای فصل جدید داشته باشم و به تیمی بروم که از نظر فوتبالی برای من خوب باشد. به تیم ملی هم فکر می‌کنم ولی کار خیلی برایم سخت است چرا که در پست دفاع وسط بازیکن خوب زیاد داریم و من هم عقبه ملی ندارم. چند سال قبل دعوت شدم ولی مصدومیت بدی سراغم آمد و باعث شد نتوانم بازی کنم.

علیاری در مورد اینکه آیا جدایی‌اش از سایپا با دلخوری همراه است، گفت: نه به هیچ وجه بحث دلخوری مطرح نیست و من در تفکرات تاکتیکی سرمربی جدید قرار ندارم و مشکل خاصی هم نیست. من چند فصل خوب در سایپا داشتم و خاطرات خوب این تیم همیشه یادم می‌ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز