خبرگزاری کار ایران

صدور مجوز هشت رشته جدید برای دانشگاه حکیم سبزواری

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۱۶۷

دانشگاه حکیم سبزواری برای سال تحصیلی جدید، چهار رشته در مقطع کارشناسی و چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد به لیست رشته‌های خود اضافه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، محمدرضا معین فرد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری در این خصوص گفت: رشته‌های «معماری و انرژی» ، «مهندسی عمران گرایش مهندسی و مدیریت منابع آب»، «مهندسی شیمی گرایش زیست پزشکی»، «مهندسی عمران گرایش آب و سازه‌های هیدرولیکی» در مقطع کارشناسی ارشد در در لیست رشته‌های این دانشگاه قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین رشته‌های «آمار و سنجش آموزشی»، «برنامه‌ریزی اجتماعی و تعاون» و «علوم کامپیوتر» و «ادیان و عرفان» در مقطع کارشناسی در دانشگاه حکیم سبزواری ایجاد شد.

وی اظهار کرد: این رشته‌ها پس از ارزیابی دفتر گسترش از پتانسیل‌های آموزشی و آزمایشگاهی و اعضای هیئت علمی به دانشگاه واگذار شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری افزود: افزایش این رشته‌ها در دانشگاه حکیم بیانگر این مطلب است که دانشگاه هم عضو هیئت علمی متخصص داشته و هم  از امکانات آموزشی و پژوهشی مطلوب برخوردار بوده که توانسته است موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را برای صدور مجوزهای  تاسیس رشته‌های جدید، دریافت کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: گسترش رشته‌های جدید در دانشگاه حکیم سبزواری بر مبنای آینده‌نگری و نیاز سنجی جامعه و بازارکار صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز