خبرگزاری کار ایران

از سوی دانشگاه پیام نور صورت گرفت؛

اعطای وام دانشجویی به بیش از ۱۲ هزار دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۷۷۴

دانشگاه پیام نور در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به بیش از ۱۲ هزار دانشجوی این دانشگاه تسهیلات وام ویژه اعطا کرده است.

به گزارش ایلنا، محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در این خصوص گفت: دانشگاه پیام نور در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۸ تسهیلات وام ویژه‌ای را برای دانشجویان فراهم کرد و خوشبختانه میزان استقبال دانشجویان از این وام ها بسیار رضایت بخش بوده است.

وی در تشریح جزئیات وام‌های دانشجویی تصریح کرد: در نیمسال اول سال تحصیلی۹۸ -۹۷، ۵هزار و ۹۴۱ نفر از دانشجویان در مقطع کارشناسی، یک هزار و ۹۴۵ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۵۷۴ نفر در مقطع دکتری از وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان استفاده کرده‌اند.

 ناجی با بیان اینکه در مجموع، یک هزار و ۹۱۳ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور از وام شهریه بانک انصار استفاده کرده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد؛ یک هزار و ۱۶۱ نفر در مقطع کارشناسی، ۶۸۶ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۶۶ نفر در مقطع دکترا بوده‌اند.

وی همچنین به وام بنیاد علوی اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۷۷۱ نفر از دانشجویان شامل؛ ۹۱۳ دانشجوی متاهل و ۸۵۸ دانشجوی مجرد نیز وام بنیاد علوی را دریافت کرده‌اند.

 ناجی یادآور شد: علاوه بر وام‌های شهریه، به ۷۸ نفر از دانشجویان این دانشگاه نیز وام زیارت عتبات اعطا شده است که در مجموع تعداد ۱۲ هزار و ۲۲۲ نفر از دانشجویان دانشگاه در نیمسال اول تحصیلی سال جاری از وام های دانشجویی بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز