خبرگزاری کار ایران

طی سه ماه آینده انجام خواهد شد؛

بهره برداری از پردیس دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۶۱۴

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان، گفت: پردیس مرکز خرم آباد با پیشرفت فیزیکی 80درصد با فضای کارگاهی ، آموزشی، پژوهشی، ورزشی مناسب در سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، منوچهر ططری در نشست‌خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان لرستان افزود: عملیات ساخت پردیس دانشگاه پیام‌نور مرکز خرم‌آباد در فضایی مناسب که بین دانشگاه لرستان و دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد در حال اجرا و تکمیل بوده که حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم ظرف چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود: پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم ظرف چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان اضافه کرد: در محل ساختمان پردیس مرکز خرم آباد گلخانه‌ای برای مباحث تحقیقاتی و پژوهشی به همراه فضای کارگاهی و ورزشی مناسب وجود دارد همچنین دیگر ساختمان‌های دانشگاه پیام نور لرستان در سایر شهرستان‌های استان دارای فضاهای مناسبی بوده که امیدواریم تا مهرماه امسال یا حداکثر تا پایان سال تمامی آن ها به بهره برداری برسند.  

وی به اقدامات پژوهشی دانشگاه پیام نور لرستان اشاره کرد و گفت: این دانشگاه در راه‌اندازی مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از دانشگاه‌های پیشرو بوده و موفق به راه‌اندازی اولین شرکت‌های دانش‌بنیان استان شده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان افزود: تاکنون دو مرکز رشد دانشگاه پیام نور در مرکز نورآباد و مرکز بروجرد راه‌اندازی شده‌اند بطوری‌که این مراکز محصولات بسیار خوبی را برای انبوه سازی عرضه کنند.

وی اظهار داشت: در لرستان اکثر دانشجویان بومی بوده و برای تحصیل همزمان در 2 رشته دانشجویان در دانشگاه پیام نور، در مقطع کارشناسی 90 رشته محل و در مقطع کارشناسی ارشد 13 رشته محل برای انتخاب دانشجویان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ارایه دروس به شیوه الکترونیکی کنار شیوه سنتی تدریس، به عنوان یک فرصت برای دانشجویان اظهار داشت: این موضوع در دستور کار دانشگاه پیام نور است و ارایه دروس به شیوه الکترونیکی به عنوان یک فرصت در دستور کار دانشگاه پیام نور است

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور با یک ربع قرن سابقه با شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت در حال فعالیت در کشور است، اظهار داشت: استان لرستان دارای 9 مرکز واحد با فضای عمرانی مناسب می باشد و  20 هزار دانشجو در استان مشغول تحصیل هستند.

ططری با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور بزرگترین دانشگاه کشور، دومین دانشگاه باز آسیا و ششمین دانشگاه باز دنیا است، اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 500 استاد در استان در این دانشگاه در حال تدریس هستند.

وی گفت: همچنین دانشگاه پیام نور با یکصد و 24 عضو هیات علمی و 270 کارمند بطور مداوم در حال خدمت‌رسانی بوده و نقش بسزایی در رشد و ترقی آینده جوانان در کشور را دارد.

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به تلاش برای کیفی‌سازی سطح دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام‌نور به عنوان یک دانشگاه پیشرو عمل کرده و بررسی نقاط ضعف و قوت در تمامی مراکز این دانشگاه بصورت ویژه در دستور کار است.

ططری گفت: دانشگاه پیام نور تسهیلات ویژه‌ای را برای افراد و خانواده‌های محروم از تحصیل در نظر داشته و پایین‌ترین نرخ شهریه دانشگاهی را بین دانشگاه‌های کشور دارا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز