خبرگزاری کار ایران

تلاش می‌کنم نظر ویلموتس را جلب کنم

بوحمدان: از سپاهان هم پیشنهاد داشتم ولی ترجیح دادم بمانم/ اگر اردوی خارجی ممنوع است باید برای همه تیم‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۸۱۹

هافبک ذوب آهن در مورد شرایط تیمش و همچنین تمدید قرارداد با باشگاه صحبت کرد.

حمید بوحمدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و تمرینات را خیلی زود شروع کردیم و با توجه به اینکه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان حضور داریم و تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها هستیم سخت در حال تلاش هستیم تا با آمادگی کامل خودمان را به مصاف الاتحاد بفرستیم و دو بازی خیلی سخت مقابل این تیم داریم.

وی در مورد کسر بودجه ذوب آهن برای فصل جدید گفت: من در مورد این مسائل اطلاعات زیادی ندارم و مشکلات درون خانوادگی است ولی به هر حال تیمی که باید در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده ایران به مصاف رقبا برود نیاز به یک حمایت همه جانبه دارد و از باشگاه و کارخانه گرفته تا فدراسیون و همه نهادهای مرتبط باید از نماینده ایران حمایت کنند تا با قدرت کامل به این مسابقات برود چرا که در لیگ قهرمانان ما دیگر فقط ذوب آهن نیستیم و نماینده یک کشور هستیم.

هافبک ذوب آهن در مورد بازگشت سه بازیکن این تیم از خدمت سربازی هم عنوان کرد: خدا را شکر با اضافه شدن این سه نفر تیم‌مان تکمیل شد و این بازیکنان خیلی می‌توانند به ما در فصل جدید و در لیگ قهرمانان کمک کنند و امیدوارم هرچه زودتر به آمادگی کامل برسند و بتوانند بهترین کیفیت خودشان را ارائه دهند.

بوحمدان در مورد اضافه شدن مهدی‌پور به تیم که هم پستی خودش است هم گفت: من در زمان امیرخان هم سابقه بازی کنار مهدی‌پور را داشتم و بازیکن خیلی خوبی است و خوشحالم که به تیم برگشته است و همانطور که گفتم امیدوارم هرچه زودتر این نفرات به آمادگی کامل برسند.

وی در مورد جدایی رشید مظاهری و محمدرضا حسینی هم خاطرنشان کرد: این دو بازیکن نفرات کلیدی تیم بودند و ستون‌های تیم ما محسوب می‌شدند و همچنین اوساگوانا هم خیلی به ما کمک کرد و جدایی آنها اتفاق خوبی نیست ولی نفراتی هم که به جای آنها جذب شدند بازیکنان خوبی هستند و می‌توانند جای خالی جدا شده‌ها را به خوبی پر کنند.

بوحمدان با اشاره به تمدید قرارداد خودش با ذوب آهن هم گفت: من یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد داشتم و 2 فصل هم تمدید کردم. شرایط خوبی در اینجا دارم و باشگاه ذوب آهن یک باشگاه حرفه‌ای و با ساختار مناسب است و در آن آرامش دارم. یک بحث کوچک مالی مطرح بود که خیلی زود برطرف شد و بدون هیچ مشکلی تمدید کردم و تا 2 سال دیگر در ذوب آهن خواهم بود و از این اتفاق خوشحالم.

وی در مورد پیشنهادی که از سپاهان داشت هم گفت: بله من پیشنهاد داشتم ولی همانطور که گفتم از شرایطم در ذوب آهن راضی هستم و بدون هیچ مشکلی تمدید کردم. این را هم بگویم که امیرخان را خیلی دوست دارم و دوست دارم شرایطش فراهم شود تا روزی دوباره زیر نظر او کار کنم ولی فعلاً در خدمت ذوب آهن و آقای منصوریان هستم و از شرایطم راضی‌ام و امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.

هافبک ذوب آهن با اشاره به جذب دو بازیکن نیجریه‌ای هم گفت: این دو نفر تازه به جمع ما اضافه شدند و هنوز از آنها چیز زیادی نمی‌دانم. در حال حاضر به صورت اختصاصی کارهای بدنی انجام می‌دهند و به تمرینات گروهی اضافه نشدند ولی مطمئنم کادرفنی با مطالعه آنها را جذب کردند و بازیکنان خوبی هستند.

بوحمدان در مورد شرایط ذوب آهن در فصل جدید تصریح کرد: ما دو فصل است که نیم فصل اول نتایج خوبی نمی‌گیریم و در نیم فصل دوم تازه موتورمان روشن می‌شود ولی در فصل جاری می‌خواهیم جوری عمل کنیم که از همان بازی اول با قدرت ظاهر شویم و امیدوارم شرایط جوری باشد که نیم فصل دوم حسرت موقعیت سوزی‌های نیم فصل اول را نخوریم و اگر اینطور باشد صد در صد می‌توانیم یکی از مدعیان بالای جدول باشیم.

وی در رابطه با اینکه تنها چند باشگاه به اردوی خارجی رفتند و بقیه تیم‌ها از جمله ذوب آهن در داخل اردو زدند گفت: من نمی‌دانم شرایط چطور بود و این مسائل به باشگاه و کادرفنی بر می‌گردد و اگر کادرفنی درخواست اردوی خارجی داشت انجام می‌شد ولی چند وقت قبل فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها گفت به اردوی خارجی نروند و فکر می‌کنم باشگاه ما هم به همین دلیل آن را پیگیری نکرد ولی چند باشگاه این کار را انجام دادند. اگر قرار است اردوی خارجی برگزار نشود باید برای همه تیم‌ها باشند نه اینکه 3-4 تیم از آن تخطی کنند و بقیه آن را رعایت کنند.

هافبک ذوب آهن در مورد تغییرات تیم ملی از زمان آمدن ویلموتس و اینکه خودش هم به تیم ملی فکر می‌کند یا نه، گفت: بله صد در صد پوشیدن لباس تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و من هم دوست دارم اگر شرایطش برایم فراهم شود به تیم ملی دعوت شوم و امیدوارم عملکردم به قدری خوب باشد که نظر ویلموتس را جلب کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز