خبرگزاری کار ایران

شهردار تایباد مطرح کرد؛

سرانه فضای سبز شهرداری تا 7 سال آینده تامین است

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۲۱۲

شهردار تایباد گفت: این شهرستان مرزی با وجود اینکه از لحاظ جغرافیایی در منطقه آب و هوایی خشک قرار گرفته اما با تلاش های انجام شده تاکنون سرانه فضای سبز آن بیشتر از حد تعریف شده در استان بوده و تا هفت سال آینده تامین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، ایوب سیدالحسینی در نشست بررسی موضوعات شهری محله مسجد امام هادی (ع) که عصر امروز در محل شهرداری تایباد برگزار شد، اظهار کرد:  از ابتدای امسال موضوعات و مشکلات محله چهار مسجد در این شهر بررسی شده است و با پیگیری های انجام شده این طرح در راستای توسعه و گسترش شهری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امسال شهرداری تایباد با نامگذاری سال آسفالت در این شهر تاکنون بیشتر خیابان ها را آسفالت کرده است.

شهردار تایباد با توجه به موضوع مزاحمت های موتور سواران حادثه ساز که در جلسه مطرح شد، تصریح کرد: اضافه کردن سرعت گیرها باید در شورای فرهنگ ترافیک مطرح شود و با نظر اعضای حاضر در جلسه موضوع بررسی و در نهایت اجرایی شود.

وی ادامه داد: گذشته از این خود سرعت گیرها مشکلاتی را برای خودروهای سواری، آمبولانس‌ها و خودروهای آتش نشانی بوجود می آورد و بهتر است برای جلوگیری از حوادث ناشی از بی احتیاطی موتورسواران، فرهنگ سازی در این زمینه انجام شود. 

گفتنی است، تغییر نام در منطقه سروش، اضافه کردن سرعت گیر در منطقه جهت جلوگیری از مزاحمت‌های موتورسواران و احداث یک پارک محلی از موضوعات مهمی بود که در جلسه امروز مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز