خبرگزاری کار ایران

«سرنوشت» اثر سعید کرمی منتشر شد+فیلم و صوت

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۹۳۰

نماهنگ «سرنوشت» با آهنگسازی سعید کرمی (آهنگساز و تکنواز کلارینت) منتشر شد.

به گزارش ایلنا، «سرنوشت» نام اثری است که سعید کرمی آهنگساز و تکنواز کلارینت آن است. سعید کرمی از هنرمندان ایرانی است که سال‌های زیادی را در ترکیه به آموختن و اجرای موسیقی پرداخته است. کرمی اهل زنجان است و در خانواده‌ای بزرگ شده که موسیقی در آن نقش مهمی داشته است. مادرش دف می‌نوازد و برادرش هم نی‌نواز است.

کرمی از 23 سالگی نواختن گیتار را در زنجان و بعد نواختن فلوت و کلارینت و ساکسیفون را آغاز می‌کند. مجید محجوبی نخستین استاد او در زنجان است. برای آموختن بیشتر راهی تهران می‌شود و شاگرد استادانی مانند شهرام رکوعی، مجید سینکی، مصطفی منفرد منش و داوود بحری‌نژاد می‌شود. کلاس‌های سولفژ و تئوری موسیقی را هم در تهران ادامه می‌دهد. کرمی پس از مدتی برای آموختن کلارینت به ترکیه می‌رود.  سعید کرمی در ترکیه با استادان زیادی کار کرده که برخی از آنها عبارتند از نایل یاووزاوگلو (رهبر ارکستر جَز ترکیه و استاد تئوری موسیقی و سولفژ)، ارجان یالازان (استاد دانشگاه استانبول)، اونرای ایدمیر، آلپر دمیر (استاد دانشگاه اگی ازمیر و استاد ساز قانون)، تورگوت یامالی، تولگا آکشیت، بیلال کارامان، امری یوژلن (استاد آواز). سعید کرمی در چند سال گذشته نیز در مناطق مختلف ترکیه اجراهایی را به صحنه برده و در مسترکلاس‌های مختلفی شرکت کرده است.

کرمی با موسیقی سنتی ترکیه، موسیقی مقامی ترکیه و موسیقی پاپ ترکیه آشنایی دارد. او دستگاه‌های موسیقی ایرانی و ترکی را روی ساکسیفون و کلارینت سُل(ترکی) اجرا می‌کند.

 نماهنگ «سرنوشت» با آهنگسازی و نوازندگی سعید کرمی را ببینید، بشنوید و دانلود کنید؛

فایل صوتی قطعه «سرنوشت»، بشنوید و دانلود کنید؛

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز