خبرگزاری کار ایران

در دو بخش دوربین‌های حرفه‌ای و تلفن همراه؛

راه یابی 46 اثر به مرحله نهایی جشنواره ساختمان‌های برتر قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۹۹۱

46 اثر به مرحله پایانی سومین جشنواره ساختمان‌های برتر قزوین با موضوع "شهری برای همه" در ۲ بخش عکاسی با دوربین حرفه ای و تلفن همراه راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: سیما و منظر شهری از مهمترین مباحث و مسایل جامعه است و تمام عناصر و عوامل یک شهر که با چشم قابل مشاهده هستند را در بر می گیرد.

حامد عبدالرزاقی تصریح کرد: به همین منظور امسال تصمیم گرفته شد تا در سومین جشنواره ساختمان های برتر قزوین، مسابقه سراسری عکس با موضوع "شهری برای همه" در ۲ بخش اصلی با دوربین های حرفه ای و بخش ویژه با تلفن همراه برگزار شود.

وی به فراخوان این مسابقه اشاره کرد و یادآور شد: ۲۵ اردیبهشت ماه جاری تا ۱۵ تیرماه مهلت ارسال عکس به دبیرخانه جشنواره بود که در بخش دوربین های حرفه ای ۷۰۰ و در بخش تلفن همراه ۳۱۶ عکس و در مجموع یک هزار و ۱۶ عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: آثار ارسالی در هر بخش و در قالب ایمیل‌های جداگانه به دبیرخانه جشنواره ارسال و پس از بررسی آثار ارسالی توسط پنج داور سرانجام در بخش دوربین‌های حرفه‌ای ۳۳ و در بخش تلفن همراه نیز ۱۳ اثر برای رقابت نهایی برگزیده شدند.

عبدالرزاقی اظهار داشت: نفرات برتر این رقابت که شامل سه برگزیده در بخش دوربین های حرفه ای و پنج برگزیده در بخش ویژه تلفن همراه هستند در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ساختمان های برتر معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز