خبرگزاری کار ایران

یک نظرسنجی نشان داد:

عقب افتادن ترامپ از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۷۷۴

یک نظرسنجی نشان از آن دارد که رئیس‌جمهوری آمریکا از رقیبان خود در حزب دموکرات عقب افتاده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی نیوز، یک نظرسنجی نشان از آن دارد که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، از رقیبان خود در حزب دموکرات عقب افتاده است. این نظرسنجی را شبکه خبری ان‌بی‌سی و روزنامه وال استریت ژورنال برگزار کردند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، با ۹ امتیاز، ۵۱ درصد از آرا را در برابر ۴۱ درصد آرای ترامپ به خود اختصاص می‌دهد. میزان خطای این نظرسنجی سه و پنج دهم درصد است. 

«برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت نیز با ۷ امتیاز، با۵۰ درصد از ترامپ که ۴۳ درصد از آرا را به خود اختصاص داده جلو زده است. 

«الیزابت وارن»، سناتور ایالت ماساچوست، نیز با پنج امتیاز و ۴۸ درصد از آرا از ترامپ جلو زده که تنها ۴۳ درصد آرا را از آن خود کرده است. 

«کامالا هریس»، سناتور ایالت کالیفرنیا نیز با یک امتیاز توانسته ۴۵ درصد از آرا را به جبهه خود ببرد و ۴۴ درصد آرا را از آن به ترامپ بدهد. 

۴۷۰ روز مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰، این نظرسنجی نشان می‌دهد که چه‌بسا بسیاری از مسائل ممکن است در روز انتخابات دستخوش تغییر شود. 

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز