خبرگزاری کار ایران

در اردبیل صورت گرفت؛

معرفی منتخبین پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۴۸۲

نتایج پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری استان اردبیل اعلام شد و برگزیدگان این رقابت صنفی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اردبیل، پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری استان اردبیل جمعه هفته قبل همزمان با سراسر کشور و با مشارکت ۷۸۸ نفر از اعضای سازمان نظام پرستاری و افراد واجد شرایط رای دادن در مراکز درمانی و بهداشتی این استان برگزار شد.

در جریان پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری حوزه اردبیل و مناطق تابعه به ترتیب و بر اساس تعداد آرای ماخوذه، قاسم ابوطالبی دریاسری، مینا نهامین، فیض‌الله صادقی ولنی، قاسم دهقانپور، فرهاد ازهری، میلاد محمدی کله‌سر، شهرام بخشی حاجی خواجه‌لو، سعید مهری بیگ باغلو و علی شیری به عنوان نفرات اصلی و مریم نصیری مقدم کلخوران، افشین یزدانی جیوان و جواد بدلی باروق به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار نیز به ترتیب محسن عارفی، حمیرا شفیعی، عهدیه سپه، سیما صدفی، علی حسین زاده، مرضیه موسوی، ایرج مولایی، ترحم تقوی و اکبر وظیفه به عنوان عضو اصلی و محمد نصراللهی، رضا طاهری و سارا زیادی به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره نظام پرستاری حوزه انتخابیه خود برگزیده شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پرستاری استان اردبیل اعلام کرد: این رقابت صنفی روز گذشته در حوزه‌های انتخابیه اردبیل و شهرستان‌های تابعه شامل گرمی، مشگین‌شهر، نیر، نمین، سرعین و نیز حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله‌سوار برگزار شد.

دکتر رضایی بنا تعداد واجدین شرایط رای دادن در انتخابات صنفی را ۲ هزار و ۳۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در این انتخابات در سطح استان ۷۸۸ نفر معادل ۳۵ درصد واجدان شرایط رای دادند.

وی اضافه کرد: نتایج قطعی و اسامی نهایی منتخبان اعضای هیات مدیره نظام پرستاری حوزه‌های انتخابیه پس از تایید هیات نظارت و طی مراحل و تشریفات قانونی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز