خبرگزاری کار ایران

انتقاد عضو شورا از عدم تحول در نظام مدیریت پسماند

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۲۱۴

عضو شورای شهر تهران گفت: نظام مدیرت پسماند هنوز نه در سامانه های برخط و پرتال، نه در کسب و کارهای مجازی و نه در فرایند عملیات شهری تحول نیافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهام فخاری، رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در جریان یکصدو پنجاه و پنجمین جلسه شورا در تذکری به شهرداری تهران نسبت به عدم تحول در نظام مدیریت پسماند تذکر داد.

وی ضمن تاکید بر بازنگری و بهبود الگوی مدیریت پسماند در شهر تهران گفت: توجه به این مساله از جمله مساله های کلیدی مدیریت شهری و ابر شهر تهران است که همچنان دچار توقف و تعلیق است.

فخاری با بیان اینکه وضعیت پسماند نه تنها مساله ای محیط زیستی، خدماتی بلکه اجتماعی است، اظهار داشت: اکنون بی توجهی به اصلاح نظام مدیریت پسماند تهران به وضعیت شهرستانها و شهرها و روستاهای استان هم آسیب رسانده است.

وی با انتقاد از نظام مدیریت پسماند در تهران گفت: نظام مدیرت پسماند هنوز نه در سامانه های برخط  و پرتال، نه در کسب و کارهای مجازی و نه در فرایند عملیات شهری تحول نیافته است. همچنین سامانه‌های تبلیغاتی، رسانه ای و آموزش شهروندی تحرکی در این موضوع ندارند و تنها در خصوص قیمت های فی مابین کارفرما (شهرداری) و پیمانکاران اصلاح صورت گرفته است.

وی در انتها از شهرداری تهران درخواست کرد تا درباره عدم تحول در نظام مدیریت پسماند شهر تهران توضیح دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز