خبرگزاری کار ایران

3 کشته و زخمی بر اثر واژگونی یک خودرو در آزادراه قزوین-زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۱۱۶

واژگونی دستگاه خودرو پژو پارس در مسیر شمالی آزادراه قزوین-زنجان به فوت یک نفر و مصدومیت ۲ تن دیگر منجر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در مسیر شمالی آزاد راه قزوین-زنجان محدوده روستای یحیی آباد بلافاصله عوامل پلیس راه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مورد نظر مشخص شد سانحه رانندگی مربوط به واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با 3 سرنشین بوده که بر اثر آن راننده و ۲ سرنشین خودرو مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شدند.

سرهنگ بیگلری ضمن اشاره به اینکه متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد، عنوان داشت: کارشناسان علت این سانحه را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده خودرو اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه اکثر واژگونی ها از سرعت غیر مجاز، خستگی و خواب آلودگی، بی توجهی به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه توسط رانندگان است، اذعان داشت: به طور حتم اگر چنانچه این موارد توسط رانندگان رعایت شود دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نخواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز