خبرگزاری کار ایران

بیانیه فدراسیون دوچرخه سواری: خاتونی مشکلی برای شرکت در مسابقات داخلی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۸۲۸

فدراسیون دوچرخه سواری به خبر محرومیت ریحانه خاتونی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری،ساعاتی پیش در برخی رسانه ها پیرامون مشکلات بوجود آمده در خصوص حضور یکی از دوچرخه سواران خانم در مسابقات لیگ خبری را منتشر کردند که لازم می دانیم جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را ارائه نماییم.

« در سال 95 ریحانه خاتونی دوچرخه سوار کشورمان از سوی کمیته ضد دوپینگ (nado ) به علت استفاده از ماده ممنوعه به مدت 4 سال از حضور در کلیه میادین ورزشی محروم شد و پس از مدتی با توجه به ارائه مستندات و دفاعیات در استیناف ، 4 سال حکم محرومیت وی به دو سال محرومیت حضور در مسابقات داخلی و 4 سال محرومیت از مسابقات بین المللی تغییر یافت.

این نامه در تاریخ 13/4/97 از سوی نادو به فدراسیون دوچرخه سواری ارسال گردید و اعلام شد ورزشکار نامبرده تا تاریخ 21/3/97 از شرکت در مسابقات داخلی محروم بوده و از تاریخ ذکر شده می تواند در مسابقات داخلی حضور پیدا کند.

موضوع مورد بحث در جلسه امروز نماینده فدراسیون دوچرخه سواری و فدراسیون پزشکی ورزشی مطرح گردید و تصمیم گرفته شد تا کمیته ضد دوپینگ نیز با ارسال نامه ای رسمی از سوی نادوی ایران مطلع گردد.

متاسفانه ارائه برخی گزارشات نادرست به اتحادیه جهانی موجب می شود چنین حواشی هایی نادرست گریبانگیر رشته دوچرخه سواری و رکابزنان داخلی شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز