خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش آبیک خبر داد;

شرکت 17 دانش‌آموز آبیکی در اردوی بنیاد علوی

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۹۹۲

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک از شرکت 17 دانش‌آموز دوره دوم متوسطه به اردوی بنیاد علوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید کازانی در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان آبیک اظهار کرد: برای اوقات فراغت دانش‌اموزان شهرستان آبیک سالن سمائیان و سالن امام علی (ع) در نظر گرفته شده و به صورت نیم بها برای دانش‌آموزان و دیگر اقشار محاسبه می‌شود.

وی افزود: حدود 2 هزار نفر ازدانش‌آموزان در کانون فرهنگی و تربیتی ثبت‌نام کرده‌اند و در کلاس‌های فرهنگی، هنری، علمی و آموزشی شرکت می‌کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اشاره به فعالیت دو دارالقرآن فعال در صبح و عصر ادامه داد: یک شعبه از دارالقرآن در منطقه محروم مهدیه شهر آبیک در شیفت مخالف مدرسه شهید وادی‌پور پذیرای دانش‌آموزان شده و استقبال خوبی از این دارالقرآن صورت گرفته است.

کازانی اضافه کرد: امسال حدود 40 نفر از دانش‌آموزان حائز رتبه شده‌اند و تعدادی از دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در قالب زیارت اولی‌ها عازم مشهد مقدس می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 17 نفر از دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان آبیک در اردوی بنیاد علوی که با همکاری آموزش و پرورش و بیت مقام معظم رهبری به صورت رایگان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: در این اردو، دانش‌آموزان که بیشتر از مناطق محروم شهرک فردوس و محله مهدیه شهر آبیک هستند، به مدت یک هفته در لواسان تهران حضور یافته و برای توانمند شدن از کلاس‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز