خبرگزاری کار ایران

گروه هشتگ تهران ساخت آلبوم دومش را آغاز کرد؛

نگرشی جدید در تولید آلبوم

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۸۸۹

«هشتگ تهران» تولید آلبوم جدیدش را با همکاری «تِنزو موزیک» بر مبنای ایده‌ای متفاوت آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، «هشتگ تهران» که پیش از این آلبومی به همین نام را با همکاری «نشر جوان» منتشر کرده بود، حالا تولید آلبوم جدیدش را با همکاری «تِنزو موزیک» بر مبنای ایده‌ای متفاوت آغاز کرده است.

مازیار خواجیان و محمدرضا اصغری دو عضو گروه «هشتگ تهران» تصمیم گرفته‌اند، قطعات آلبوم دومشان را در همکاری با دیگر موزیسین‌های ایرانی شکل دهند. در این آلبوم که هنوز نامی ندارد بیشتر قطعات‌ به شکل مشترک با آرتیست و گروه دیگری تولید می‌شود و در نهایت مالکیت معنوی اثر متعلق به تمام هنرمندان حاضر در آلبوم خواهد بود. همچنین هرگونه منافع مادی از فروش آثار به دیگر هنرمندان درگیر در پروژه هم تعلق می‌گیرد.

خواجیان درباره ایده شکل گیری این آلبوم می‌گوید: «فردیت در جهان معاصر و به طبع آن ایران معاصر تبدیل به وجه بارز تمام پروژه‌های هنری شده است. حتی در بیشتر مواردی که فعالیتی تحت نام یک گروه انجام می‌شود باز هم آن پروژه تبدیل به یک من یا فرد جدید شده‌است. ما تصمیم گرفتیم در تولید محتوای هنری، فقط قسمتی از یک پروژه باشیم نه تمام آن. بنابراین دوست داشتیم با آرتیست‌های دیگر از ژانرهای متفاوت موسیقی همکاری‌های جدید شکل دهیم و به فکر حقوق برتر خودمان نباشیم.»

هنوز تمام هنرمندان حاضر در این پروژه مشخص نشدند اما گفت‌وگوهای اولیه برای حضور مانی‌ مزکا، گروه بادزنگ، محمد موسوی، فرشاد قنبری، مرتی عزیززاده و چند هنرمند مستقل دیگر انجام شده است. پیش‌بینی می‌شود این آلبوم تا پایان تابستان به مرحله انتشار برسد. لازم به ذکر است این آلبوم که با مشارکت تِنزو موزیک تولید می‌شود نسخه تصویری نیز خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز