خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران پیش بینی کرد:

جوی نسبتا پایدار در پایان هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۸۶۹

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای پایان هفته جاری شاهد جوی پایدار در استان خواهیم بود.

احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: آسمان امروز چهارشنبه نوزدهم تیرماه نیمه ابری گاهی با افزایش ابر همراه با  رگبار پراکنده ، کاهش نسبی دما و وزش باد  همراه خواهد بود و کاهش 2 درجه ای دما به نسبت دیروز پیش بینی می شود.

وی افزود: آسمان استان فردا صاف تا نیمه ابری ، همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: مازندرانیها در پایان هفته شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری ، همراه با افزایش نسبی دما ،بویژه در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر ، وزش باد همراه  با رگبارورعدوبرق پراکنده خواهند بود.

وی افزود: آسمان مازندران برای روزهای شنبه 22 تیر و یک‌شنبه 23 تیر نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما ، بویژه در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر ، وزش باد و  رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

اسدی افزود: آسمان استان در روز دوشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز