خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران پیش بینی کرد:

بارش پراکنده و احتمال رعد و برق اواسط هفته در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۲۷۹

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران از بارش پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد در اواسط هفته جاری خبر داد.

احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا،آسمان استان را برای امروز و فردا صاف تا نیمه ابری در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر، وزش باد و در ارتفاعات و غرب استان همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش بینی کرد.

وی افزود : آسمان مازندران برای روزهای سه شنبه تا چهارشنبه  هجدهم و نوزدهم تیرماه نیمه ابری گاهی ابری  بویژه در ساعات بعدازظهر و شب همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مارندران گفت: مازندرانیها در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری  بویژه در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر، وزش باد و در ارتفاعات و غرب استان همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده خواهند بود.

وی افزود: دریا هم امروز و فردا مواج  پیش بینی می شود که برای شنا و انجام فعالیت های دریایی مناسب نیست.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز