خبرگزاری کار ایران

دستگیری جاعلان تراول‌چک و دلار

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۸۵۵

جاعلان دلار و تراول چک توسط ماموران پلیس تهران دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، حوالی ساعت چهار صبح روزگذشته عوامل گشت کلانتری شهدا حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود به سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید که حین جابه‌جایی لوازم بودند، مشکوک شده و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند اما راننده پراید به محض رؤیت عوامل انتظامی متواری شد.

با فرار راننده پراید تعقیب و گریز برای دستگیری این فرد آغاز شد و مدتی بعد مأموران راننده و دیگر سرنشین این خودرو را دستگیر و به همراه خودرو به کلانتری منتقل کردند.

با انتقال متهمان به کلانتری، مأموران اقدام به بازرسی از داخل خودرو کردند که در جریان  آن حدود ۵۰۰ تراول ۵۰ هزارتومانی، ۵۵ تراول ۱۰۰ هزار تومانی و اسکناس‌های ۱۰۰ دلاری جاسازشده و جعلی به همراه مقادیری موادمخدر را از داخل پراید کشف کردند.

مأموران در ادامه با هماهنگی با سرپرست دادسرای ناحیه ۱۴ تهران وارد مخفیگاه متهم شده و در آنجا نیز ادوات تولید اسکناس جعلی از جمله چهار پرینتر و اسکنر مخصوص جعل اسکنانس کشف شد.

همچنین در مخفیگاه متهم خانم جوانی نیز حضور داشت که مشخص شد وی با متهم در جعل اسکناس فعالیت دارد که این زن نیز به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ رضا حیدری؛ رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا با اعلام این خبر گفت: شهروندان تا حد امکان از کارتهای اعتباری استفاده کرده و در صورت لزوم حین دریافت تراول، به شناسه‌های امنیتی تراول توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز