خبرگزاری کار ایران

دستگیری جاعل تحت تعقیب در استان "البرز"

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۸۵۰

جاعل متواری که با پنهان کردن هویت واقعی‌اش اقدام به ۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان کرده و تحت تعقیب مراجع قضائی استان تهران بود ، دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمد نادربیگی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی استان حین ماموریت به یک خودرو سمند که در حال تردد در منطقه مهرشهر کرج بود مشکوک شده و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند .

وی افزود: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت خود افزوده و با تغییر مسیر در لاین مخالف قصد فرار داشت که ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک گلوله به سمت لاستیک خودرو، آن را متوقف و راننده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی سوابق نامبرده محرز شد که وی از جاعلان سابقه دار است که با هویت‌های مختلف و کتمان هویت واقعی اش با معرفی خود با عناوین وکیل، مدیر شرکت‌های دولتی و خصوصی، هتل‌دار و غیره به اتهام کلاهبرداری، تحصیل مال غیر از طریق نامشروع و خیانت در امانت به ۷ سال زندان محکوم شده و در حال حاضر تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی شهرستان قدس استان تهران است.

وی بیان کرد: نامبرده در اسفند ماه سال گذشته به اتهام کلاهبرداری روانه زندان شد که با تمارض به بیماری و در زمان انتقال به بیمارستان با همدستی همسرش و با طراحی یک نقشه فریبکارانه اقدام به فرار کرد و تحت تعقیب مراجع قضائی بود که با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نادربیگی گفت: متهم در بازجویی های مقدماتی ماموران ابتدا ضمن انکار هویت حقیقی خود سعی در گمراه کردن مسیر پرونده را داشت که با توجه به مستندات موجود و عدم موفقیت در این زمینه با تمارض به بیماری از ماموران درخواست دیدار همسرش را کرد که با هوشیاری کارآگاهان مشخص شد که قبل از دستگیری و حین فرار کیف حاوی مهر و اسناد جعلی، تعداد ۵۷ سکه بهار آزادی و مبلغ ۲۸۰ میلیون ریال وجه نقد را به بیرون خودرو پرتاب کرده و قصد داشته با کشاندن همسرش به پلیس آگاهی، آدرس محل کیف را به وی بدهد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کیف مورد نظر کشف و پرونده تحت بررسی است، ادامه داد: متهم به همراه همسرش در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار دارند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: متهم دستگیر شده از تعداد زیادی از شهروندان به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز