خبرگزاری کار ایران

پلمپ وسایل بازی پارک زیباکنار خرم آباد در لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۸۰۴

مدیرکل استاندارد استان لرستان از پلمپ وسایل بازی فاقد مجوز استاندارد در پارک زیباکنار خرم آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرضیه قنبریان گفت: برای حفظ ایمنی و سلامت استفاده کنندگان از وسایل تفریحی و اجرای مقررات استاندارد اجباری وسایل بازی؛ چهار وسیله سازه بادی، پیست ماشین کوبنده، ترامپولین و یوروبانجی مستقر در زیباکنار، توسط کارشناسان این اداره کل پلمپ و غیر قابل بهره برداری اعلام شد.
 
وی علت پلمب این تجهیزات را، اتمام اعتبار مجوز استاندارد و عدم اقدام مالکان و یا بهره برداران آنها برای تمدید مجدد گواهی استاندارد عنوان کرد .
 
به گفته مدیرکل استاندارد استان لرستان با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و افزایش تقاضا برای استفاده از مجموعه های تفریحی توسط کودکان و نوجوانان، بازرسی و بررسی وضعیت ایمنی و تاییدیه استاندارد وسایل بازی مستقر در شهربازی ها، پارک ها و زمین های بازی سطح استان، در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
 
بر اساس این گزارش، نصب و بهره برداری وسایل بازی در شهربازی و پارک ها منوط به ثبت آن در سامانه نظارت بر وسایل تفریحی است و این وسایل، توسط شرکت های بازرسی همکار که مورد تایید سازمان ملی استاندارد است، بازرسی و در صورت عدم وجود نواقص، تاییدیه استاندارد صادر و مجوز نصب و بهره برداری به آنها داده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز