خبرگزاری کار ایران

مصرف بیش از 1.5 میلیارد مترمکعب گاز در گیلان در فصل بهار

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۶۸۵

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر مصرف یک میلیارد و 580 میلیون مترمکعب گاز در بهار امسال در استان گیلان گفت: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.6 درصد کاهش داشته است .

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص مصرف گاز در بخش خانگی اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان در یک سال گذشته بیش از 40 هزار مشترک خانگی جذب نموده است که این موضوع سبب افزایش 10 درصدی مصرف گاز در بخش خانگی و موجب رسیدن مصرف به 480 میلیون مترمکعب در این حوزه شده است.

اکبر همچنین از مصرف 800 میلیون مترمکعب گاز در بخش نیروگاهی استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با رعایت مصرف  بهینه و ایمن گاز طبیعی از سوی مشترکان خانگی زمینه افزایش مصرف گاز در بخش های دیگر مصرف بویژه بخش نیروگاهی فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه گفت: پس از بخش نیروگاهی و خانگی، بخش صنعتی با 133 میلیون مترمکعب گاز، رتبه سوم بیشترین میزان مصرف گاز را در استان در اختیار دارد و پس از آن بخش های حمل و نقل با 72 میلیون مترمکعب، تجاری با 53 میلیون مترمکعب و کشاورزی با 42 میلیون مترمکعب قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: بر اساس پیش بینی های بعمل آمده تا هفته دولت 98، شش بخش مشترکان گاز در استان در حدود یک میلیارد و 500 میلیون مترمکعب گاز مصرف خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز