خبرگزاری کار ایران

رونمایی از آلبوم « زیرا که می‌وزد»+تیزر

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۲۳۷

آیین رونمایی از آخرین آلبوم موسیقی پیتر سلیمانی پور به نام «زیرا که می‌وزد» با حضور موسیقی‌دانان و آهنگسازان روز جمعه 21 تیر ماه در شهر کتاب دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا،‌ آیین رونمایی از آخرین آلبوم موسیقی پیتر سلیمانی‌پور به نام «زیرا که می‌وزد» با حضور موسیقی‌دانان و آهنگسازان در شهر کتاب دانشگاه برگزار می‌شود.

پیتر سلیمانی‌پور آهنگساز و نوازنده و گرافیست ایرانی در 18 شهریور 1397 در سن پنجاه سالگی در اثر بیماری سرطان درگذشت.

این آهنگساز و نوازنده چیره‌دست سازهای بادی، آثار ارزشمندی از خود به جای گذاشته است که از میان آلبوم‌ها می‌توان به «منظومه شخصی» و «قشم» و «هشت روایت» اشاره کرد. او با سهیل نفیسی در آلبوم  «چنگ و سرود» و با بهزاد میرخانی در آلبوم «جوانه‌ها» همکاری داشته است. یکی از آثار خاص او آهنگی است برای فریم 21 از فیلم «24 فریم» زنده‌یاد عباس کیارستمی.

پیتر در ضبط‌های استودیویی با کیوان جهانشاهی، بابک بیات، کریستف رضایی، پیمان یزدانیان و بهزاد میرخانی همراهی و همکاری داشت.

پیتر سلیمانی پور در دهه نود بسیار فعال بود. سخنرانی‌های دانشکده موسیقی دانشگاه هنر تهران، اجراهای زنده، آهنگسازی برای فیلم و ساخت بیش از 150 قطعه موسیقی و ضبط شماری از آنها گوشه‌ای از فعالیت‌های اوست.

یاد و خاطره او را در آیین رونمایی «زیرا که می‌وزد» زنده می‌کنیم. در این مراسم فریم 21 از فیلم «24 فریم» عباس کیارستمی با موسیقی پیتر سلیمانی‌پور به نمایش درخواهد آمد.

تیزر آیین رونمایی از آلبوم «زیرا که می‌رود» را در لینک زیر تماشا کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز