خبرگزاری کار ایران

رضاوند: پدرم علاقه داشت استقلالی شوم/ درباره حضورم در تیم ملی باید باشگاه تصمیم بگیرد

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۰۳۸

بازیکن تازه وارد باشگاه استقلال در ابتدای ورودش در جمع آبی پوشان به تیم ملی ایران دعوت شده اما هنوز تکلیف او برای حضور در تیم ملی مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آرش رضاوند بازیکن تازه وارد استقلال درباره حضور در این تیم اظهار داشت: خوشحالم که به این تیم پرطرفدار آمدم و من از بچگی طرفدار این تیم بودم و دوست داشتم در استقلال بازی کنم. حتی عکسی هم در بین طرفدار استقلال از من منتشر شد که مربوط به خیلی وقت پیش است و این نشان می دهد که واقعا طرفدار این تیم بوده ام.

او درباره طولانی شدن پروسه قرارداداش با آبی پوشان گفت: من خودم به شخصه دوست داشتم انتقالم مورد تایید مربی تیم باشد که خدا را شکر این اتفاق افتاد و با آقای استراماچونی هم صحبت کردم. ایشان مربی بزرگی هستند و خوشحالم که باید با ایشان کار کنم.

وی در پاسخ به این سوال که جایگزین روزبه چشمی در استقلال شده، خاطر نشان کرد: من اطلاع زیادی از این مسائل ندارم. امیدوارم همه بازیکنان بزرگ حضور داشته باشند که این می تواند به تیم و نتایج آن کمک کند.

وی در خصوص دعوت شدن به تیم ملی فوتبال و اجازه حضور در تمرینات این تیم افزود: بله به تیم ملی دعوت شده ام. اما نمی دانم باید در تمرین کدام تیم شرکت کنم، فردا با باشگاه صحبت می کنم و ببینم چه تصمیمی می گیرند.

رضاوند درخصوص علاقه و پیگیری پدرش برای حضور او در استقلال گفت: پدرم از اول استقلالی بودند و دوست داشتند به این تیم بروم. به غیر از این کل خانواده ما طرفدار استقلال هستند.

او درباره اینکه استقلال شش سال است که نتوانسته قهرمان شود ادامه داد: درست است که استقلال شش سال است قهرمان نشده اما نمی توانم قولی بدهم ولی تمام تلاشم را می کنم تا این اتفاق بیافتد.

وی در پایان درباره نظر دوستانش که در استقلال مشورت کرد، گفت: با دوستانی که در استقلال داشتم صحبت کردم و نظر آنان خیلی تاثیر داشت البته خودم هم از بچگی طرفدار این تیم بودم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز